mallanelleking

Alla inlägg under september 2015

Av mallan elle - 15 september 2015 07:12

Står vid busshållplatsen nu vid mamma,ska till skolan som ni nog förstår. Efter skolan blir de att ta bussen hem direkt,hem är ju hos pappa. Ska nog försöka plugga när jag kommer hem,måste ju göras..

Av mallan elle - 14 september 2015 21:13

Har typ bara tagit de lugnt, var sista måndagen idag som jag har varit lektionsfri. Nu ikväll har jag skypeat med folk, samtidigt som jag gjorde de såg jag på Idol. Ser nu på Det okända, snart kommer pappa också och hämtar en väska. Efter de blir de och försöka sova så att jag kommer upp imorgon, till skolan alltså.

 

Av mallan elle - 13 september 2015 20:35

Har ju varit hos Elise,kom typ precis till mamma från tåget. Igår var vi & ute & gick bland annat,var nåra killar som tutade på oss då haha. Tror jag vet vilka de var :P Gick & la oss vid 1 tror jag men somnade vid halv 3. Gick upp vid 9,var ute på en promenad idag igen. Då mötte vi Wille & de gjorde vi igår oxå när vi gick innan kvällen eller när de var. Wille är Elise typ storebror kan man säga, är lite komplicerat men men.. Gick från tåget iallafall hit till mamma,de är en bit men va gött & gå osv.

Av mallan elle - 12 september 2015 14:57

Har sminkat mig klart nu,väntar på bara att Elise ska bli klar. Fårse vad som händer idag,men de blir la såklart någonting ;) hehe

Av mallan elle - 12 september 2015 13:26

Va med pappa till optikern i tisdags alltså efter skolan,åkte till donken sen hem efteråt. I onsdags efter skolan var jag med Josse & Alice innan jag skulle tandläkarn,efter de mötte jag pappa & farmor & gjorde lite ärenden. I torsdags hade jag fullt upp,först skolan sen hem till mamma sen syntest sen första träningen för iår sen hem till mamma & sov där. Skolan igår sen tog jag tåget till Elise,är där nu & vene än när jag ska åka hem men men.. Aja ses :P

Av mallan elle - 7 september 2015 21:23

Har typ bara kollat på youtube klipp sen jag bloggade,är så kul & mysigt & göra de på nåt sätt. Mamma tvingade mig & gå ut en sväng så kom hit igen till henne för typ 10 minuter sen, eller något sånt. Mötte pappa en snabbis när jag var ute & gick för skulle få en jacka,har nu precis gjort mig iordning för natten för ska försöka sova för ska komma upp till skolan imorgon.

Av mallan elle - 7 september 2015 17:03

Åkte vid halv 1 & hämtade Lucas med mamma,blev att jag åkte hem direkt från hans skola när Lcas & mamma skulle till bibblan för ville bara hem. Ser nu på youtube,fårse vad som händer mer idag.

Av mallan elle - 7 september 2015 09:04

Skypeade med Alice i nåra timmar till när Josse hade gått & lagt sig,för hon är inte lektionsfri idag men det är jag & Alice. Vaknade typ nyss,fårse vad som händer idag. Fick bli en atm-bild.

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards