mallanelleking

Alla inlägg under juni 2013

Av mallan elle - 22 juni 2013 18:44

Cha cha bloggen!

Kom hem för ett tag sen, var på Coop Extra & handlade godis & lite annat.

Ska snart äta tacogumma, ska bli gött men mycket godare med godis sen ;)

Men ska ta & fortsätta lyssna på musik nu, ses! <3

 

Av mallan elle - 22 juni 2013 15:03

Cha cha bloggen!
Har precis kommit hem från Linnéa, sov där inatt ju.
Va vid någon sjö sen åkte vi hem till hene & åt god mat, efterrätt, tittade på film & pratade om allt möjligt som vanligt ;)
När vi hade ätit frukost gick vi ut på en promenad runt i Kvänum.
Ska ta & kolla lite på nätet nu, skriver på mobilen just nu.
Men hoppas ni alla har haft en toppen midsommar, ses! <3

Av mallan elle - 20 juni 2013 22:34

         

Av mallan elle - 20 juni 2013 22:21

Cha cha bloggen!
Va förut på Framnäs badet & badade.
Såg nåra från skolan som jag känner, men hejade aldrig xD
När vi kom hem cyklade jag, mamma & Lucas till en pizzeria & hämtade pizzor, åt dom direkt när vi kom hem.
Efter de spelade vi kubb i trädgården.Nu sitter jag & tittar på en svensk sommar film på 5:an.
Imorgon är de ju midsommarafton, ska ju till Linnéa då, ska bli kul! ;)
Ska fortsätta titta nu, ses! <3

Av mallan elle - 19 juni 2013 22:07

Cha cha bloggen!
Sitter & tittar på Andra avenyn, är säkert ingen överaskning ;)
Har läst Frida-tidningen som kom igår på posten.
Va & handlade lite grejor sen cyklade jag typ över hela stan med mamma.
Är verkligen sommar väder ute nu.
Pappa var här för ca en kvart sen & lämnade min klänning som jag har haft där, som har gått sönder.
(Det va den jag hade på balen.)
Ska hämta nåra skor imorgon.
Funderar på & gå på stan någon gång imorgon & titta runt på saker.
Ska fortsätta titta nu, ses!

 

Av mallan elle - 19 juni 2013 16:55

Cha cha bloggen!
Imorses va jag med min lillebror Lucas & dansade runt midsommarstången med dom från hans dagis.
Efter de när vi var hemma igen tittade jag på Andra avenyn.
Tittar på det nu med, är nog beroende av den serien alltså ;)
Ska kanske träffa Linnéa snart, om jag inte gör de så gör jag de på midsommar.
Ska till henne då & sova där, det ska bli kul!
Ska trycka på play nu, pausade för att jag skulle skriva, ses! <3


Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards