mallanelleking

Alla inlägg under juni 2013

Av mallan elle - 9 juni 2013 15:27

Cha cha bloggen!

Varknade för några timmar sen, tittade på nåra avsnitt av Andra avenyn direkt när jag vaknade.

Nu sitter jag & lyssnar på min Spotify-lista lite. (som vanligt) xD

Ska sticka snart & köpa fika till imorgon när jag ska till Skogshyddan med klassen, alla 9:or tror jag de va.

Hoppas att jag hittar nåt gott :D

Ska kolla runt på bloggar & sånt nu, ska försöka få tag på Elle oxå, ses! <3

 

Av mallan elle - 8 juni 2013 21:00

Cha cha bloggen!

Åt pizza för nåra timmar sen, efter det ringde jag Elle & pratade med henne om allt möjligt som vanligt :D 

VI pratade lite om veckan, hur vi ska göra med vissa saker tex.

Kollade lite på kunliga bröllpet förut nu rullar min Spotify-lista för fullt i mina hörlurar, har ett glas Fanta som säckert snart är slut men då är det la bara & gå & hämta mer & mer... ^^

Ska starta Andra avenyn nu,ses! <3

(Känns som att jag är beroende av det ibland... xD hahaha)

   




Av mallan elle - 8 juni 2013 18:05

Cha cha bloggen!
Har precis kommit hem efter att ha varit på Läckö slott en sväng.
Hittade en bra väska att ha på balen på Veromoda förut när jag var framme på stan & kollade runt.
När jag cyklade dit & hem såg jag Emma & Tina på en vattenskoter, hejade på dom när jag var påväg hem.
Snart ska jag iväg igen, ska cykla & hämta pizza närsomhelst, ses!<3

Av mallan elle - 8 juni 2013 12:17

Cha cha bloggen!

Godmorgon på er allihopa, hoppas ni alla har sovit gott.

Är jätte trött själv här, fast jag har sovit många timmar.

Såg på en film igår kväll innan jag somnade som hette: Värsta familjen eller vad det var... xD

Ska nog ta & göra mig iordning nu för jag ska fram på stan om en stund & försöka hitta en liten väska/plånbok för att kunna ha lite pengar & mobilen i på balen, var & köpte en klänning & ha på balen igår. 

Ni får se den, den dagen jag ska på balen :D 

Ska ta & stänga av datorn & skynda mig fram på stan nu, ses! <3


 


Av mallan elle - 6 juni 2013 19:47

Cha cha bloggen!
Åt grillat för ett tag sen med nåra bekanta kan man säga som kom för ett tag sedan, nu sitter jag vid datorn & lyssnar på min Spotify-lista.
Ska nog se på Andra avenyn nu, ses!<3

Av mallan elle - 6 juni 2013 15:31


                       

Av mallan elle - 6 juni 2013 13:23

Cha cha bloggen!
Har precis vaknat, somna faktiskt nästan direkt när jag tänkte gå & lägga mig igårkväll.
Studentbilderna kommer upp när jag är inloggad på en dator, skriver nu på mobil... Gör det rätt ofta xD
Ska till Jocke igen på nästa lördag, kommer bli kul! :D (Old photo)
Ska bara ta de lite lungt nu innan jag går upp & gör mig iordning, ses!<3

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards