mallanelleking

Alla inlägg under juni 2013

Av mallan elle - 18 juni 2013 21:07

Cha cha bloggen!
Sitter under en filt på altanen i våran utesoffa & tittar på: Campa i klaveret.
Ser på det via datorn på Tv4 play.
Såg den teatern live i Skara.
Åt kvällsmat förut, det blev mackor.

Hatar verkligen att alla bilder jag tar med min mobil blir på fel håll & när jag fixar dom i datorn blir dom så himla jävla små... Skit dåligt!!
Ska fortsätta titta på det nu när det började igen, ses!

   


Av mallan elle - 18 juni 2013 18:49

Cha cha bloggen!
Sitter ute i trädgården i solen på en filt & tar det lungt.
Fick frukost på sängen imorses.
Badade i våran uppblåsbara pool med Lucas förut.
Var & kollade runt i det dagiset som Lucas ska va på i sommar ett tag.
Ska ta & kanske hoppa i poolen med Lucas igen, ses!<3

       

Av mallan elle - 17 juni 2013 18:02

                                         

Av mallan elle - 17 juni 2013 14:06

Cha cha bloggen!
Har verkligen haft fullt upp i veckan, ibland har jag trott att jag har hunnit göra ett inlägg men det gjorde jag inte alls då...
Onsdag: Va de fotbollstuning emellan alla klasserna på skolan.
Torsdag: Då var vi alla i klassen hos våran solärare Therese & fikade.
Kände då att vi verkligen va som en klass! ;)
Sen efter det åkte jag & Elle hem till henne en kort sväng, sen in till stan till Angelica som fixa oss till balen som var på kvällen. Efter balen sov jag hemma hos Elle.
Fredag: Då va det skolavslutningen, vi uppträde 2 gånger i kören.
Jag sjöng solo i kören, gick sådär...
Efter uppträderna gick vi ut med klassen & gjorde med tomtebloss sen fick vi våra betyg.
Blev glad för jag har högt mig lite :D
Sen åkte jag, pappa, Elle & farmor & åt dagens lunch på Terassen.
Sen hem till mig & sov här.
Lördag: Va vid Skogshyddan & gick en promenad med Elle & Ewas hund.
Sov hos Elle den natten.
Söndag: Pappa kom & hämtade mig vid 15 tiden då åkte vi till Skara & gjorde lite ärende då träffade vi Mirijam & bara hejade på henne snabbt sen drog vi vidare till Falköping & åkte till Jocke & dom.
Hade en rolig kväll där.
KOMMER BILDER I ETT ENSKILT INLÄGG!!

Av mallan elle - 11 juni 2013 18:02

Cha cha bloggen!
Sitter & tittar på en serie med Elle.
Iskolan idag städade vi skåpen, lämnade in skåpsnykeln & betalade eller lämnade in skoldatorn.
Hade kör övning de sista det gick rätt så bra! :D
Var & handlade lite grejer till kvällsmaten sen åkte vi till Donken & köpte varsin Milkshake, sen drog vi till Elle & hämtade grejer, sen direkt hit :)
Ska fortsätta titta på serien nu, ses!<3

Av mallan elle - 10 juni 2013 21:03

Cha cha bloggen!
Sitter ju & tittar på Andra avenyn.
Ska till skolan imorgon, sen efter ska jag dra fram på stan till Synsam & göra en syntest, då får Elli sitta & vänta på mig ;)
Har precis playat nästa avsnitt nu så ska se på de nu,ses!<3

Av mallan elle - 10 juni 2013 18:24

Cha cha bloggen!

Har varit hemma hos pappa i några timmar nu.

Ha varit på Skogshyddan hela dagen med alla andra 9:e klassare.

När Elle hade kommit låg vi & solade lite, spelade vollyboll, åt korv med bröd, sen spelade vi badminton vid vattnet.

Det allra sista spelade jag,Elle,Therese,Chanita,Julia,Ellen & Dennis minigolf mot varandra, sen kom mamma & hämta mig, vi lämnade av Elle vid hennes mamma först innan vi åkte hit.

Nu sitter jag & tittar på Andra avenyn via våra "tv-dator".

Är lite komiskt, alla ser ut som smurfar, vet inte varför det är så xD

Får fråga pappa senare om han kan fixa de åt mig.

Bloggar kanske inte så ofta nu iveckan för kommer ha fullt upp.

Ska fortsätta titta nu, ses! <3

 




Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards