mallanelleking

Alla inlägg under juni 2013

Av mallan elle - 5 juni 2013 22:53

Cha cha bloggen!

Kom hem för en stund sen, skulle stannat längre men pappa ska jobba inatt så gick ju inte.

Det var kul, fick lite roliga kort oxå ;)

Jocke fick en fotoram av oss, en sån där som bläddrar korten av sig själv eller hur man ska förklara.

Har varit 2 gånger på Mc Donald´s (Donken), först va de imellan när vi mötte Jocke på toget och skulle till honom senare för vi var så hungriga, sen när jag och pappa var påväg hem stannade vi på Mc Donald´s i Skara och köpte varsin milkshake. Hiihii :D

Lägger upp bilder från studenten imorgon, orkar inte just nu.

Ni får bilder från när jag & Elise åkte tandem istället.

Ska fortsätta lyssna på min Spotify-lista nu, ses! <3


         


Av mallan elle - 5 juni 2013 11:40

Cha cha bloggen!
Sitter på bussen nu påväg till Skara.
Var ju & tittade på fotbollen förut, det var jätte varmt ett tag & ibland blev det kallt... Var lite jobbigt för man visste inte riktigt när man skulle ha på sig jackan eller inte.
Träffade Alice från den klassen jag gick i från förskolan till 6:an ;)
Hoppas att pappa är i tid i Skara sen så att vi inte blir försenade.
Ska ha koll på hållplatsen jag ska gå av på nu så, ses!<3

Av mallan elle - 4 juni 2013 20:46

Cha cha bloggen!
Har precis lakt på efter att ha pratat med Elise i telefon.
Hoppas att jag inte somnar hos Jocke imorgon iallafall... Kommer ju gå upp rätt så tidigt!
Sitter & lyssnar på min Spotify-lista i backrunden & skriver med folk på Skype lite då & då ;)
Får se när jag hinner blogga imorgon, bloggar kanske på bussen om jag hinner & inte glömmer bort det.
Men ska fortsätta lyssna på min "kära" Spotify-lista, ses!<3

Av mallan elle - 4 juni 2013 13:54

Cha cha bloggen!
Är påväg hem nu efter att gått över pga kören, såg på filmen Skyfall på lektionen innan lunchen.
Kikar med Sickan & Julia nu om morgondagen!
Ska på Jockes student i Falköping.
Först ska jag titta på fotboll från halv 9 tills bussen går till Skara & bli hämtad där, sen vidare. Ska bli kul! ;)
Men ska börja gå fortare nu så att jag kommer hem nån gång, ses!<3

Av mallan elle - 3 juni 2013 19:56

Cha cha bloggen!
Kom precis hem efter Karnevalen, skulle titta på Linnéa men hon hade redan gått förbi när vi kom... Tittade på dom andra tills de va slut.
Va med Lucas på nån grej i skogen innan med nåra andra.
Nu vilar jag, börjar redan bli trött så här tidigt på kvällen... Konstigt!? ;)
Ska se på tven nu, ses!<3

 

Av mallan elle - 2 juni 2013 15:17

Cha cha bloggen!
Har haft en toppen helg med Elise, idag åkte vi segway innan hennes tåg skulle åka iväg.

Vi åt på Sibylla på stationen.
Nu är jag påväg hem & ska nog bara ta det lungt.
Imorgon är det bara en vanlig skoldag tror jag annars vet jag inte vad som händer ;)
Hoppas alla har en toppen dag, ses!<3

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards