mallanelleking

Alla inlägg under juli 2013

Av mallan elle - 11 juli 2013 19:15

Händerna ser helt sjuka ut & bilden är lite suddig men men... xD

Av mallan elle - 11 juli 2013 19:09

Cha cha bloggen!
Sitter på & tar det lungt altanen, lyssnar på musik & äter godis i solen.
Åt rester förut från igår & sen kex med Nutella på.
När pappa kommer hem efter jobbet ska vi åka en sväng med tandemcykeln :)
Hoppas varenda dag att jag har ett vykort från Elle men det kommer la när man minst annar det!
Ska fortsätta & lyssna på musiken & äta godis nu, ses! <3

Av mallan elle - 10 juli 2013 22:00

Cha cha bloggen!
Sitter i våran husvagn & lyssnar på musik samtidigt som jag spelar DS.
Mys alltså :)
Ska kanske sova här men vet inte riktigt än.
YOLO! You know ;)
Spelade Yatzy & MAXI-yatzy med pappa förut, när vi spelade MAXI-yatzy så fick jag MAXI-yatzy 2 gånger!
Ska fortsätta & lyssna på musiken & spela nu, ses! <3

Av mallan elle - 10 juli 2013 18:15

Cha cha bloggen!
Sitter på stutsmattan & spelar DS.
Är jätte fint väder här om det inte skulle blåst så mycket.
Har på mig mina nya glasögon, tog på mig dom direkt i affären när jag hade fått dom, ska kanske ta & hämta mina slippade solglasögon men får se om det blir mer sol eller inte.
Ska fortsätta spela nu, ses! <3

Av mallan elle - 10 juli 2013 16:42

Av mallan elle - 10 juli 2013 14:57

Cha cha bloggen!
Kom hem för några timmar sen med tåget.
Åkte & hämtade mina nya glasögon & slippade solglasögon.
Hämtade väskan med mina kläder hos mamma sen åkte vi & handlade mat på Willy's, träffade Julia där.
Köpte godis från den stora godisaffären i stan, äter på det nu & tittar på nån film på 1:an.
När jag va hos Elise spelade vi mest Yatzy, vi var & badade oxå.
Tittade på Morden i Midsomer igår kväll innan jag gick & la mig.
Hon blev sjuk igår så jag fick åka med tåget hem ensam idag, annars skulle hon hängt med hit.
Ska fortsätta titta på filmen nu, ses!<3

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards