mallanelleking

Alla inlägg under juli 2013

Av mallan elle - 18 juli 2013 21:36

Cha cha bloggen!
Har precis kommit hem efter att ha varit i Skara på konsert.
Var där med Linnéa & Oskar, vi åt pizza innan på Milan.
Ska kanske träffa dom imorgon :)
Det var David Lindgren som uppträde & en som har varit med i Zekes, det var någon talangjakt oxå.
Kommer inte ihåg vad talangtävlingen hette.
En av dom som va av dom som är såna som sjunger i bakrunden liknade en jag känner men det var la säkert inte hon ;)
Innan jag tog bussen till Skara va jag på Filsbäck & badade, solade lite oxå.
Bilder kommer i ett enskilt inlägg.
Ska ta & lyssna på min Spotify-listan nu & bara ta det lungt, ses! <3

Av mallan elle - 17 juli 2013 23:42

Cha cha bloggen!

Sitter & tittar på dom allra första avsnitten av Andra avenyn, såg inte från början.

Vet inte varför jag inte gjorde det, men men...

SKa ta och sova sen, imorgon ska jag åka & bada igen & sen på kvällen ska jag till Skara & möta Linnéa & gå på någon konsert som är där.

Ska bli kul!

Men ska ta & trycka på play nu, ses! <3

 

Av mallan elle - 17 juli 2013 16:12

Cha cha bloggen!
Kom precis upp efter att ha badat med Lucas.
Sitter i en solstol på stranden/gräset.
Ska ta & läsa boken jag har med mig nu, ses! <3

Av mallan elle - 17 juli 2013 13:45

Cha cha bloggen!
Vaknade för nån timme sen.
Ska göra mig iordning nu, sen ska jag äta fruktost.
Ska titta på Clara & Simons senaste video på derad Youtube-kanal när Ijustwanttobecool är med i.
Sen ska jag läsa klart FRIDA-tidningen oxå.
Men ska ta & göra mig iordning & de nu, så vi ses! <3

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards