mallanelleking

Alla inlägg under juli 2013

Av mallan elle - 14 juli 2013 21:16

Cha cha bloggen!
Nu håller min pappa & morbror på & klättrar upp i ett vindkraftverk.
Får se hur det går för dom ;)
Vi åt jätte god mat förut på altanen & satt & pratade.
Sen gick vi ut & fotade.
Ska ta & se hur det går för dom & vinka till dom när dom har kommit upp hela vägen, ses! <3

Av mallan elle - 14 juli 2013 16:27

Såg på Facebook för nåra minuter sen att Cory Monteith dog igår av att han använde droger.
Han skulle gifta sig med Lea Michele om 2 veckor.
Dom båda var/är med i serien Glee.
Nu får Lea planera en begravning istället för bröllop...
Så hemskt är det!

Av mallan elle - 14 juli 2013 15:40

Cha cha bloggen!
Har hållit på & städat mitt rum nästan hela dagen.
Har flyttat fram saker & sånt.
Är helt slut nu...
Min morbror & dom kommer vid 18 så måste duscha innan.
Ligger på min säng & lyssnar på en skiva som jag köpte igår på Willy's, glömde & skriva de igår.
Ska ta & vila ett tag & sen "hoppa" in i duschen & göra mig iordning.
Så vi ses! <3

Av mallan elle - 13 juli 2013 21:38

Cha cha bloggen!
Kom precis hem, sitter i husvagnen med en dator i knät & käkar halstabletter.
När vi hade badat gick vi en prommenad & sen blev det att vi tog & köpte glass på Skogshyddan, var ju där igår & spelade minigolf.
Sen gick vi till bilen & handlade.
Imorgon kommer min morbror Andreas & Pernilla & deras 2 hundar hit för att ha en mysig grillkväll.
Bilder från idag kommer i ett enskilt inlägg, annars blir de här inlägget så långt...
Ska ta & kolla på Andra avenyn på datorn nu, ses! <3
(Är inte beroende av Andra avenyn!) ;)

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards