mallanelleking

Alla inlägg under januari 2014

Av mallan elle - 29 januari 2014 07:05

Cha cha bloggen!
Gick upp ca 6:50 idag, brukar ju gå upp klockan 6. Känns lite konstigt men ska iallafall äta min "frukost" & sen gå till bussen som vanligt. Som jag alltid skriver/säger så skriver jag igen när jag hinner.
Ses! <3

Av mallan elle - 28 januari 2014 21:33

Av mallan elle - 28 januari 2014 21:31

Cha cha bloggen!
Sorry för att jag inte har skrivit så mycket idag, har tänkt hela tiden idag att "nu" etc etc... har hållit på så hela tiden. Var iallafall på träningen som vanligt, när jag kom hem så kollade jag klart på Pretty little liars avsnittet som jag hade börjat kolla på innan träningen & åt tårta samtidigt,ska äta tårta till frukost imorgon 0:) aja iallafall efter de så tog jag & duschade & nu ligger jag i min säng, ska försöka & sova men de kommer inte & gå, aja skriver när jag kan igen, bilder kommer i nästa inlägg annars blir de för långt fast de redan är de xD
Ses! <3

Av mallan elle - 28 januari 2014 07:20

Cha cha bloggen!
Gick typ precis på bussen, den var i tid idag & de brukar den inte vara. Ska ju till skolan, blir la en vanlig skoldag idag. Vad jag kommer på iallafall ;)
Ska inte göra nåt speciellt efter skolan direkt men det är ju träning, det är nog det enda.
Aja ses! <3

Av mallan elle - 28 januari 2014 06:54

Cha cha bloggen!
Väntar på att det ska bli dax att gå till bussen, vill ju inte stå & frysa. Lucas kom precis, han står & leker med en leksaks brandbil nu. Går la snart så att jag inte helt plötsligt blir sen istället..
Aja, ses! <3

Av mallan elle - 28 januari 2014 06:37

Cha cha bloggen!
Ska ta & äta frukost nu,sen så ska jag göra ordning mig det sista. Efter de ska jag gå till bussen till skolan. Skriver kanske på bussen, får se. Skriver igen när jag kan, sorry för uppdateringen! :(
Aja, ses! <3

Av mallan elle - 27 januari 2014 19:17

Cha cha bloggen!

Sitter på mitt rum och kollar på Pretty little liars, har varit en vanlig skoldag idag. Efter skolan väntade jag tills bussen gick med Vicki, vi satt i bibblan på skolan och bara chillade, tog ju bussen som vanligt från pappa imorses, innan när jag åt frukost kollade jag på MTV och då var Eminem med bland annat. Lucas & Andreas fyller år idag så jag har grattat dom. Åt tårta förut till typ mellanmål eller vad man säger/skriver xD Revyn var bra igår, är bilder på det under och tårtan som vi åt förut (sorry om bilderna är suddiga). Ska kolla på några fler avsnitt, annars vet jag inte vad jag ska göra, ska la ta och sova sen. 

Ses!   

     

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards