mallanelleking

Alla inlägg den 7 februari 2014

Av mallan elle - 7 februari 2014 23:03

Cha cha bloggen!
Glömde bilder från förut idag, blir godnatt inlägg nu också. Ses imorgon! Godnatt <3

Av mallan elle - 7 februari 2014 23:00

Cha cha bloggen!
Sitter och kollar på teven med Elise och Albin, var nån humor film precis. När jag hade blivit hämtad vid tåget åkte vi hit direkt. Har bara ta de lugnt, vi fick en "kick" förut & plugga så låg på golvet i Elise rum med musik i bakgrunden och pluggade, haha xD senare ska vi la bara gå & lägga oss, imorgon ska vi ju ta tåget hem till mig hos pappa, aja ses,skriver igen när jag kan.

Av mallan elle - 7 februari 2014 15:48

Haha vilket humor jag har när jag har tråkigt xD

Av mallan elle - 7 februari 2014 15:47

Cha cha bloggen!
Har så tråkigt på tåget, tycker de går så långsamt.. Tänkte skriva lite om min dag för att hålla mig sysselsatt, aja iallafall efter att jag hade ätit iskolan så satt jag med Jasmine i bibblan på skolan ett tag sen tog jag bussen hem till mamma & va ju där osv.. (Resten vet ni ju). Känner att jag nästan aldrig hinner blogga längre.. :(
Aja men hoppas att ni alla har en toppen fredag & får en toppen dag & helg, ses! <3

Av mallan elle - 7 februari 2014 15:24

Cha cha bloggen!
Sitter på tåget påväg till Elise nu, åkte precis så har inte kommit så långt. När jag var hos mamma tog jag de bara lungt, fick skynda mig till bussen för trodde att klockan inte va så mycket men hann med den, var i tid endå & så var den ca 5 minuter försenad. Skriver igen när jag kan, ses! <3

Av mallan elle - 7 februari 2014 09:08

Cha cha bloggen!
Har haft prov i samhällskunskap, börjar igen om en timme med hälsopedagogik. Matten är inställd så kommer att sluta efter hälsopedagogiken. Fick en så fin bild på Jasmine förut ;) Ska nog äta sen iskolan sen hem till mamma en stund innan tåget går till Herrljunga för att åka till Elise, ska va där tills imorgon. Skriver igen när jag kan, ses! <3

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards