mallanelleking

Alla inlägg den 23 februari 2014

Av mallan elle - 23 februari 2014 16:17

Cha cha bloggen!
Åt förut, har bara tagit de lugnt annars. Kollar på olika youtubeklipp, ska duscha senare innan jag går & lägger mig annars vet jag inte vad jag ska göra.
Aja ses! <3

Av mallan elle - 23 februari 2014 13:58

         

Av mallan elle - 23 februari 2014 13:53

Cha cha bloggen!

Har tagit typ en bloggpaus, har känt att jag har behövt de. Ibörjan va de svårt att inte blogga men det är skönt att inte känna sig "tvingad" till att göra det. Det senaste har bara varit vanliga skolveckor, har blivit dönder förkyld men det är nog påväg på bättringsvägen. Har övningskört idag, ska la nog äta snart. Tog bussen till Skara ifredags för att möta farmor och pappa, sen fick jag övningskör hem. Hittade en gammal bild på mig & Elise som var med i tidningen, bilden kommer i nästa inlägg med bilder från de senaste. Kollade på Melodifestivalen igår, har nog inte fattat att jag ska på de när det är här i stan på lördag   Har typ inget viktigt att berätta eller att skriva om känner jag, nu ska jag fortsätta och lyssna på musik så vi ses!   

 

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards