mallanelleking

Alla inlägg den 12 februari 2014

Av mallan elle - 12 februari 2014 20:48

Cha cha bloggen!

Har packat ner allt, packade ner allt mitt smink för är ju inte så smart och sminka sig före man ska bada osv..   

Nu ska jag nog fortsätta och lyssna på musik, ska kolla på Pretty little liars avsnittet som kom ut idag också tror jag om jag orkar. Måste ju komma upp imorgon också, aja ses!   

   

Av mallan elle - 12 februari 2014 20:37

Cha cha bloggen! 

Fick sådan lust och blogga mer så blir de här inlägget och kanske nåt mer idag. Sorry om de blir "snurrigt" xD Är som jag är    Ska packa nu, har inte gjort de än hahaaha xD  Hatar min frisyr på bilden men skit samma, YOLO you know!!   

Aja ses!   

 

Av mallan elle - 12 februari 2014 18:57

Cha cha bloggen!

Ska ta och kolla på Simon & Emil, har precis ätit kvällsmat. Ska la packa när som helst, blir godnatt inlägg nu.

Ses!   

     

Av mallan elle - 12 februari 2014 18:20

Cha cha bloggen!

Kom precis hem, var och lämnade bilen på nån verkstad så jag och mamma fick gå hem. När vi hade gjort de gick vi  till Kappahl och kollade lite sen gick vi oxå in på en skoaffär, då hejade jag på Fredrik sen när vi var påväg hem så hejade jag på André också igen    Vi gick till Spahörnan på hemvägen också och bokade en tid för massage för mig, när vi kom ut så såg jag Vicki så hejade på henne då. Var jätte kul och se henne för har inte sett henne på hela lovet! Sen när vi hade gått en bit så gick mamma till Ö&B och jag en annan väg hem för jag ville gå ensam, lyssnade på musik samtidigt. De va så gött, man rensade tankarna då också. Nu ska jag bara ta det lugnt, ska la packa badkläder tills imorgon, skriver igen när jag kan. 

Ses!   

 

Av mallan elle - 12 februari 2014 15:11

Cha cha bloggen!

Igår så var jag och Elli på stan en sväng sen var vi hemma och tog det lugnt. Vid 20 tiden eller vad det var tog vi & cyklade en sväng, cyklade över typ hela stan haha xD Sen hem igen, kollade på olika serier och någon film på teven innan vi somnade. Idag så tog vi det bara lugnt tills vi skulle äta middag sen så gick vi och mötte André vid Matmaggan då stack jag hem på cykeln för dom skulle på nåt möte. Har betsämt med Alice nu att jag ska med till Skövde badhus imorgon   Ska nog bara ta det lugnt nu ikväll, hoppas att ni alla har en toppen dag.

Aja, ses!   

 


Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards