mallanelleking

Alla inlägg den 9 februari 2014

Av mallan elle - 9 februari 2014 22:08

Cha cha bloggen!

Sitter med Elise och kollar på olika program på MTV. Pappa åkte för ett tag sen, han jobbar inatt så vi är ensamma hemma.

Det enda som vi ska göra senare är la och sova hahaa    Imorgon ska vi bara ta det lugnt,ska kanske övningsköra då igen också, hoppas att jag hinner det.

 Elise ska åka hem och jag ska till mamma. Ska träffa Elli på tisdag också, längtar!!   

Skriver igen när jag kan, sorry om det blir dålig uppdatering.

Aja, ses!   

 

Av mallan elle - 9 februari 2014 20:41

Cha cha bloggen!
Har precis kommit hem efter att ha övningskört, innan de åt vi kvällsmat, nu äter vi chokladpudding och lyssnar på musik. Annars idag har vi bara tagit de lugnt, kollat på teven bland annat. Blir söndagsmys! Ses <3

Av mallan elle - 9 februari 2014 11:27

Cha cha bloggen!
Sitter och chillar med Elise & pappa. Har inget planerat idag så får se vad som händer. Förlåt för uppdateringen!! Blir så att man inte hinner osv..
Aja ses! <3

Av mallan elle - 9 februari 2014 11:22

Cha cha bloggen!
Ligger i sängen & bara tar de lugnt, pratar med Elise samtidigt.Igår när vi kom med tåget till stan gick vi till Kappahl och alla dom affärerna men (naturligt vis) så skulle dom ha stängt tidigare än vad vi trodde..Vi fick vänta på pappa för & handla men det blev att vi gick in på Hjertbergs & började handla. Innan vi hade handlat & väntade så hejade jag på Izabell i min klass. Iallfall,när vi hade handlat så gick vi & köpte godis på godisbutiken sen stack vi till en pizzeria & åt, sen hem. Övningskörde hem,när vi kom hem kollade vi på Melodifestivalen. Ska gå ner till dom andra, ses!<3

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards