mallanelleking

Alla inlägg den 4 december 2013

Av mallan elle - 4 december 2013 20:05

 

Cha cha bloggen!

Idag har jag varit på praoen som vanligt, när jag hade lunchrast så fanns det godis i en skål så passade på & tog en liten bit   

När jag kom hem började jag med våran läxa i hälsopedagogik om praoen fast fatta typ inte men men..   

Sen stack vi till Stadium & kollade, fanns pepparkakor,skumtomtar, skumhjärtan, clementiner och flaskor med vatten i att tag. 
Mötte Alex där också så hejade på honom sen gick jag & kollade på Kicks på allt möjligt.

Sen åkte vi till Hjertbergs och handlade mat, åkte till mormor sen och lämnade någon grej eller vad det var. 

Beställde pizza oxå från pizzeria Venezia. Var as gött!!   

Har fixat mat tills imorgon till praoen oxå, har fixat nudlar & köttbullar. 

Nu sitter jag och bara tar det lugnt vid datorn, lyssnar på gammal musik ifrån min MP3 som har lyckats sparats i datorn på något sätt. 
Ska gå och lägga mig sen för måste komma upp till praoen ju, börjar 7:30 varenda dag till 16.

Blir godnatt inlägg nu.

Men vi ses, godnatt!   

         

Av mallan elle - 4 december 2013 19:50

Cha cha bloggen! 
Som jag skrev i förra inlägget så kommer jag ju inte hinna och blogga så mycket den här veckan, men tänkte skriva/säga vad har gjort dom dagarna (igår alltså) när jag inte har bloggat.

 
Igår alltså, då var jag på praoen till ca 15:30 sen stack jag och köpte en vit choklad på Matmaggan sen stack jag hem och satt vid datorn lite. Sen stack jag till träningen, själva träningen var bara i 1 timme för våran tränare skulle på bandy så vi flummade as mycket när han hade gått, det spårade bokstavligen ur kan jag säga    ska nog inte avslöja allt   Vid 19:30 stack jag, Elin &  Kajsa till Donken och åt glass, vi hördes nog över hela stället haha  

Sen stack dom hem och jag åkte till mammas jobb & väntade tills hon hade slutat så cyklade vi hem, då hade bandyn slutat & de kom as mö folk, man kom typ inte fram. När vi kom hem duschade jag & gick och la mig direkt.

                   


Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards