mallanelleking

Alla inlägg den 5 december 2013

Av mallan elle - 5 december 2013 21:34

Cha cha bloggen!
Ligger här med dyblött hår & ska ta & sova nu.När jag cyklade hem ifrån praoen åkte jag till Matmaggan & köpte en kartong med isglass i som barnen på dagiset ska få imorgon.Kommer bokstavligen sakna dom JÄTTE mycket! :`( <3 Sen efter de stack jag hem & va hemma en stund,bytte om,åt tacos innan jag fick skjuts till träningen.Det var jättekul på träningen men våran tränare var sjuk men de gick endå!! ;) när jag kom hem duschade jag & nu ska jag ju sova.
Godnatt, vi ses! <3

Av mallan elle - 5 december 2013 14:45

Cha cha bloggen!

När det här inlägget kommer upp är jag fortfarande på min praoplats, kommer verkligen sakna alla där när praoen är slut   

Efter praoen sticker jag la hem och chillar tills träningen börjar som vanligt.

Känns som om att man vet vad som kommer att hända hela tiden, allt bara går runt.. 

När det kommer en ny vecka så händer samma saker igen, men ibland är det bara skillnad på helgerna. Det är det enda.

Bloggar kanske när jag ha min lunchrast, men det märker ni ju   

Känns lite konstigt att det är skola som vanligt igen på måndag, blir vanlig skolvecka vad jag vet iallafall.

Vi ska kolla på dom på skolan som har luciatåg iallafall på lucia, det är det enda som jag kommer på nu iallafall. 

Men jag hoppas att ni har en toppen dag, skriver när jag hinner, puss!   

 

Av mallan elle - 5 december 2013 13:15

 

Av mallan elle - 5 december 2013 12:30

   

Av mallan elle - 5 december 2013 12:29

Cha cha bloggen!
Fick lunchrast för ca 5 minuter sen, har det till kvart i, en halvtimme alltså.
Försov mig idag..ställer alltid 2 larm, ett 5:30 & sen 6:00 men jag somnade om när det sista larmet hade gått igång.Vaknade ca 7:20 & jag börjar 7:30..Trodde klockan var en timme tidigare,fick ringa hit till praoen & skyndade mig hit. Kom hit 8,hade motvind oxå så de gick långsamare och så mötte jag Matilda från vollybollen. Har bara lekt med barna sen dess,kollat på julkalendern,ätit lunch (hade med egen mat idag). ska kanske träffa Alice i helgen :)
Men vi ses,puss! <3

Av mallan elle - 5 december 2013 09:00

   

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards