mallanelleking

Alla inlägg den 8 december 2013

Av mallan elle - 8 december 2013 20:54

http://jasseofsweden.blogg.se/
Kolla gärna in hennes blogg,hon är en av mina bästa kompisar,när vi inte hade träffats på flera år var det ändå som att vi hade träffats bara en vecka innan eller nåt Hon finns verkligen alltid där, gör en alltid glad & är alltså den bästa vännen man någonsin kan ha <3
Hoppas att du inte hatar mig för bilderna nu ;) puss <3

Av mallan elle - 8 december 2013 20:25

 

Av mallan elle - 8 december 2013 19:45

Cha cha bloggen!

Ska äta nu, sen ska jag nog fortsätta & lyssna på musik   

Imorgon ska jag möta Vicki iskolan vid 8 tiden för vi måste göra klart en uppgift i människors miljöer men den kommer att bli klar för det är bara 2 saker kvar som vi behöver skriva om, så de ju gött   

Ska nog ta och kolla på teven en stund oxå sen blir det nog att jag tar och sover för måste verkligen komma upp imorgon bitti. 

Blir godnatt inlägg nu. 

Men vi ses, godnatt!   

 

Av mallan elle - 8 december 2013 18:44

               

Av mallan elle - 8 december 2013 18:31

Cha cha bloggen!

Igår vid 12:30 tiden träffade jag Vicki & Alice på resecentrum sen gick vi på stan och kollade i olika affärer och åt på Elake Måns, det var jättekul! Sen så gick vi till Sockerbruket och så väntade vi på Alice pappa där sen så skjutsade vi Vicki till Hjertbergs och sen fortsatte vi hem till Alice, vi var där en stund sen stack vi fram på stan.Det var en demonstration på torget så vi var där, dom kastade smällare och faklor. När vi skulle gå till bilen så fick vi inte gå över torgbron för polisen så vi fick gå en jävla stor omväg.. Sen när vi skulle åka iväg så såg vi nåra av dom som hade demostrerade skulle gå så hade dom poliser runt sig och då ställde vi bilen så att vi kunde se dom och då kom det nåra bakom bilen och började gapa mot dom som gick vid poliserna, om polisen inte hade varit där så skulle dom börjat bråka och vi satt där i bilen emellan dom. Jag tyckte det var as läskigt! men det gick iallafall bra, sen stack vi & köpte godis och tacos och kebabrulle. När vi kom hem till Alice igen tog vi & fixade de, kollade på Äkta människor och Settman på plats via datorn.  Hade en myskväll alltså   Hände många knäppa saker under igårdagen, ska nog inte skriva alla    Sen idag hämtade mamma mig, har gjort klart inlämningar, pepparkakor och lämnat grejor hos pappa. 

Bilder kommer i nästa inlägg.

Nu ska jag bara tag de lugnt, ses!   

 


Av mallan elle - 8 december 2013 00:58

 

Cha cha bloggen!

skriver från Alice IPad nu, ska sova.

men vi ses imorgon, skriver igen då, godnatt <3


Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards