mallanelleking

Alla inlägg den 29 december 2013

Av mallan elle - 29 december 2013 23:45

 

Av mallan elle - 29 december 2013 14:09

Cha cha bloggen!

Har ätit precis, åt typ tomatsoppa & bröd till.  Var gott!

Dom andra åkte till där vi ska fira nyår och började göra iordning mer så att allt är klart.

Vi ska nog sova över där för det kommer ju bli rätt så sent och så måste vi ju städa dagen efter, det är onödigt att åka hem emellan för det är en bit dit.

Ska nog duscha ikväll, orkar inte just nu iallafall.. Myser i min One piece just nu, ska nog ha på mig den hela dagen.

Imorgon ska vi fortsätta & göra iordning inför nyår, annars så ska vi nog bara ta det lugnt.

Längtar as mö till nyår!!  

Vissa av dom som kommer har jag inte träffat på as länge!  

Ska ta och lyssna på musik & bara ta det lugnt nu när jag är ensam hemma.

Bilden är ifrån när jag var hos Elli.

Aja, men vi ses!   

 

Av mallan elle - 29 december 2013 13:18

Cha cha bloggen!

Onsdag-fredag: Var och åt julmat hos mormor, träffade min morbror då och fick en jätte cool lampa i julklapp. På kvällen fick jag skjuts av mamma till Elli, sov där till fredag. Vi gjorde allt möjligt!! Hade jätte kul, var i Skövde och shoppade, flummade med Jonte, Simon och Oskar. 

Elli fixade mitt hår när jag var hos henne, typ halv 1 på natten eller vad det var xD hahaa


Vi sov här från fredag till lördag kväll, vi skjutsade hem Elli igårkväll alltså. Hon hade fått migrän. Nu idag har vi hållit på och fixat inför nyår. Ska äta snart för har börjat bli hungrig, måste verkligen duscha idag oxå  

Kollade på Sällskapsresan här hemma, kollade hos Elli oxå.

Aja, men vi ses!   

           

Av mallan elle - 29 december 2013 02:41

Cha cha bloggen!
Har inte glömt er har bara haft så himla jälva fullt upp. Skriver imorgon (senare idag) om dagarna som jag inte har bloggat. Om jag glömmer de så är de att jag har fullt upp. Ska iallafall sova nu, godnatt! <3

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards