mallanelleking

Alla inlägg den 6 december 2013

Av mallan elle - 6 december 2013 20:27

Cha cha bloggen!
Har kollat på olika youtube klipp & gjort klart hälsopedagogiken.
Fixade en sak förut oxå,sitter vid teven nu med godis ;)
Blir godnatt inlägg nu så att jag inte glömmer :)
Vi ses imorgon,godnatt alla ni som läser det här, ni är änglar! <3

Av mallan elle - 6 december 2013 16:56

Cha cha bloggen!

Kom precis hem ifrån praoen, var ju sista dagen idag oxå   

När jag skulle gå dit imorses var det as mycket snö ute och så hade jag motvind, var nära på att vända några gånger alltsåå   

Var en som vanligt där idag, dom hade samling med alla andra avdelningarna och det har dom tydligen bara på fredag.

Barnen fick glass ju, dom blev jätte glada och tyckte att det var synd att det var sista dagen jag var där.

När jag hade slutat gick jag till Matmaggan och köpte godis för ikväll och imorgon, ska sova hos Alice imorgon så tar la kanske med det dit eller nåt   

Ska ta och försöka & göra klart häslopedagogiks uppgiften nu om praoen. 

Bilderna är från när jag gick hem.

Vi ses, ha det så bra!   

     

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards