mallanelleking

Alla inlägg den 3 september 2013

Av mallan elle - 3 september 2013 22:17

Cha cha bloggen!
Såg på Idol 2013 & Maria Wern förut.
Nu ska jag försöka sova.
Bussen går som vanligt 7:14 imorgon, men den brukar alltid vara sen :P
haha xD
Hoppas ni alla får sova gott & får en toppen bra dag imorgon! <3

Av mallan elle - 3 september 2013 19:22

Av mallan elle - 3 september 2013 18:31

Cha cha bloggen!
Kom hem för nån timme sen efter mötet & ha handlat.
Köpte en sån där "sallad", när man väljer själv vad man vi vill ha i sin "sallad". Drack en Sprite påvägen hem. Åt "salladen" direkt när jag kom hem, vi stannade påvägen hem & köpte glass av glassbilen.
Han som körde glassbilen skulle tydligen till min kompis när vi hade handlat klart.
Ska fortsätta & titta på tven nu, ses! <3

Av mallan elle - 3 september 2013 15:15

Cha cha bloggen!

När ni läser det här är jag säkert på mitt "Lära kännar samtal" på skolan & väntar på att tiden ska gå fortare om det är långtråkigt eller något sånt där xD 

Kan oxå vara så att det redan har tagit slut så att jag är & handlar i någon mataffär med pappa.

Jag tror att vi kommer att handla på Hjetbergs  

Men jag hoppas att ni har det bra!   

 

 


Av mallan elle - 3 september 2013 13:57

Cha cha bloggen!

När vi hade slutat idag kom mamma & Lucas & hämtade mig vid skolan, vi skjutsade hem Alice innan vi stack hem till oss dirket.

Vi kom hem för ca en halvtimme sen, kl:14:15 sticker jag och mamma till mormor & lämna Lucas sen drar vi till skolan & möter pappa där.

Eller vart det blir vi mötter honom nån stans.

Är rätt så trött efter skolan nu...   

Skriver la när jag kommer hem till pappa, ska prata med Elise i telefon då så får se hon jag hinner & blogga men det gör jag säkert   

Men ses alla goa människor!      


Av mallan elle - 3 september 2013 10:19

Cha cha bloggen!
Sitter iskolan & väntar på att Människors miljöer lektionen ska ta slut.
Bloggade inte igår för att jag var så trött efter skolan osv...
Imorses på bussen va de jättefullt,några bytte tillochmed buss.
Dom borde verkligen ha en extra buss, iallafall på morgonen för då är det värst.
Lämnade in min dator förut, ska hämta den sen efter lektionen.
Efter skolan ska jag vara hos mamma ett tag sen har jag " lära känna samtal" med min mentor/handledare.
Sen ska jag & pappa handla, sticker la hem sen.
Men vi ses! <3

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards