mallanelleking

Alla inlägg den 14 september 2013

Av mallan elle - 14 september 2013 17:41

           

Av mallan elle - 14 september 2013 17:14

Cha cha bloggen!

Vaknade vid 12, mamma väckte mig då & sa att vi skulle äta lunch, hade typ ingen matlust.. men men xD

Byggde ett Legohus med Lucas förut sen kollade vi på Pippi Långstrump & Trazan & Bannane som vi har inspelat in.

Är ensam hemma nu, det är så gött! 

Har ont i huvet från igår men det går la över, hoppas jag iallafall xD hahaha

Det var iallafall en oförglömlig dag.

Annars har jag bara tagit det lungt, drog på mig min One piece när jag vaknade, har haft den hela dagen, blir la att jag inte byter om idag.

Har smink i hela facet men får la ta bort de senare, har krysset kvar som vi fick igår när vi hade betalt & gått in på Parketten igår kväll. Får la försöka ta bort de om de går..

Ska lyssna på min Spotify-lista nu, ses! <3

 

Av mallan elle - 14 september 2013 01:37

Cha cha bloggen!
Kom hem precis ifrån Parketten.
Hade så jävla kul!!
Träffade Siickan, Julia & många fler som jag känner :D
Polisen kom & tog en, tror dom tog en till men är inte säker, skit samma xD
Kunde knappt gå förut haha jävla balans ;)
När jag & Alice kom ut så pratade vi as högt för vi hörde ingeting.
Vi gick in på SevenEleven & köpte varsin dricka, sen stack vi hem.
Är så jävla trött nu & så jävla ont i huvet...
Har sån dära tinnitus ljud i öronen nu.
Bilden är från när jag var hos Alice & gjorde mig iordning & allt sånt där.
Ska la ta & chilla lite, ses! <3

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards