mallanelleking

Alla inlägg den 24 september 2013

Av mallan elle - 24 september 2013 23:04

Cha cha bloggen!
Kom hem för ca 1 timme sen.
Packade gympakläder direkt & duschade, nu ska jag ta & sova.
Glömde och skriva förut att på träningen råkade min tränare kasta en vollyboll rakt i ansiktet på mig. Haha!
Han skämdes & trodde att jag typ var arg eller nåt sånt men jag bara skrattade. Han vågade inte kasta någon mer boll efter de ;) Sen började han prata om sin familj & sånt när det hade gått nån timme sen att jag hade fått bollen i ansiktet xD
Godnatt, ses! <3

Av mallan elle - 24 september 2013 20:25

Cha cha bloggen!
Stack dirket till mammas jobb, sitter här nu & väntar på att hon ska sluta :)
Sen ska vi cykla hem, ska duscha & sova sen.
Ses! <3

Av mallan elle - 24 september 2013 18:30

cha cha bloggen!

När det här kommer upp är jag på min vollybollsträning.

Direkt när jag har kommit hem ska jag ta & duscha och kanske se på nån serie efter det annars ska jag sova så vet inte om jag hinner & blogga men det blir iallfall ett godnatt inlägg, om jag inte gör det p.g.a nåt så är jag väldigt ledsen för det xD

Hoppas ni alla har en toppen kväll och har haft en jätte bra dag. 

Ses! <3

 


Av mallan elle - 24 september 2013 17:30

 

Av mallan elle - 24 september 2013 15:00

Cha cha bloggen!

Kom precis hem ifrån skolan och allt.

Efter skolan blev det att jag stack med Alice & Jasmine till Willys och Ica Kvantum Hjertbergs.

Jag och Alice gick in medans Jasmine stod ute vid cyklarna & väntade på oss.

Jag köpte 2 hårfäger på Willys, ska färga håret innan skolfotot som är på fredag och Alice köpte fika på Hjertbergs.

Sen stack vi till skolan för jag skulle lämna en lapp, sen drog Alice & Jasmine till statsbiblioteket och ska vara där tills Alice tåg avgår.

Påvägen hem såg jag min ena lärare köra mot rött hahahaha xD

Sen såg jag oxå min föredetta lärare i matte & NO och en gammal granne.

Nu ska jag plugga lite, sen 18 börjar ju vollybollsträningen.

Ska kanske sticka till Lucas sen men vet inte än ;)

Men vi ses! <3

   

Av mallan elle - 24 september 2013 12:07

Cha cha bloggen!
Ska ha matte närsomhelst.
Sen har jag svenska, slutar efter de.
Ska gå & lämna en lapp i bibblan sen ska jag sticka hem.
Ses! <3

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards