mallanelleking

Alla inlägg den 8 september 2013

Av mallan elle - 8 september 2013 22:27

Av mallan elle - 8 september 2013 22:26

Hittade en bild på omslaget till filmen & en jättefin bild på tvillingarna <3
(Vet inte vad det blir för kvalité på bilderna, sorry om det är dålig)

Av mallan elle - 8 september 2013 22:24

Cha cha bloggen!
Igår när Elli hade kommit kollade vi på tven en stund.
Sen gick vi ut & fotade med min systemkamera, hade kul som vanligt!
På kvällen sen fixade vi nästan som tacos till mig, pappa & Elli.
Va as gött! ;)
Vi såg på Madagaskar 3 & Jag saknar dig.
Det kom fram väldigt mycket känslor när vi kollade på Jag saknar dig.
Den filmen är as bra, har sett den flera gånger men tröttnar aldrig.
Om du inte har sett den så måste du verkligen göra de.
Idag åt vi frukost & sen såg vi på tven till Sari & Jonte kom.
Innan jag började kolla på Spårlöst skypeade jag med Elli, André & Matilda.
Tog & duschade snabbt i pausen innan Spårlöst började igen.
Dom första 5 bilderna tog jag med mobilen när jag var ute & fotade med Elli & den sista är på den goa maten som vi åt.
Men ska ta & sova nu så att jag kommer upp, ses! <3

Av mallan elle - 8 september 2013 22:13

Cha cha bloggen!
Idag är det 2 år sedan bloggen skapades, har inte fattat de än :)
Det har gått så snabbt & va mycket som har hänt!! :0
Tack för alla fina kommentarer och allt sånt :D
Ni kan ju kommentera vad ni tycker har varit bra genom dom här 2 åren.
Ses mina goa läsare! <3

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards