mallanelleking

Alla inlägg den 12 september 2013

Av mallan elle - 12 september 2013 20:46

Av mallan elle - 12 september 2013 20:46

Cha cha bloggen!
Kom hem för ca en halvtimme sen.
Sitter här nyduschad & ska läsa FRIDA-tidningen, sen sova så att jag orkar hela kvällen imorgon.
Tog sällskap med Kajsa & Elin en bit, hade jätte kul på träningen idag! :)
Skriver imorgon igen när jag hinner, godnatt & sov gott.
Ses! <3

Av mallan elle - 12 september 2013 17:50

Cha cha bloggen!
När vi hade människors miljöer & hade gjort ett test fick vi gå om vi var klara & ha rast eller göra klart en inlämning.
Jag & Alice gick på stan lite,sen gick vi tillbaka till skolan igen & åt mat. Sen va de lektioner som vanligt.
Efter skolan gick jag & Alice fram på stan igen, hon gick till resecentum & möte Niklas.
Då gick jag till Gina & kollade lite, sen kom mamma & Lucas & hjälpte mig & kolla efter kläder & ha imorgon kväll.
Hittade en fin tröja på Veromoda.
Sen stack vi hem, kollade efter smycken & ha.
Jag hann & äta risgrynsgrött snabbt sen stack jag hit.
Vollybollen börjar om ca 10 minuter.
Men ses! <3

Av mallan elle - 12 september 2013 17:43

Cha cha bloggen!
Väntar på att vollybollsträningen ska börja. Tog inte så lång tid & åka hit idag, åkte la för snabbt. Vollybollen är 18-20. Sen cyklar jag hem, duschar, kollar kläder etc tills imorgon kväll.
Ska läsa FRIDA-tidningen oxå om jag hinner xD
Det är nån grej på Parketten imorgon kväll som jag ska gå på, ska åka till Alice innan & göra mig iordning där.
Men skriver när jag kommer hem eller när jag hinner.
Ses! <3

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards