mallanelleking

Alla inlägg under april 2014

Av mallan elle - 29 april 2014 19:28

Cha cha bloggen!

Tog de lugnt ett tag förut, kollade på teven och sånt. Sen så övningskörde jag lite, efter de så tog jag & klippte gräset. Är ensam hemma nu, pappa är la snart påväg hem. Kollar på Jump in just nu, han som spelar huvudrollen är han Colbin Bleu som är med i High school musical bland annat. Det får bli godnattinlägg nu så att jag inte glömmer det,godnatt & vi ses!   

       

Av mallan elle - 29 april 2014 15:22

Cha cha bloggen!
Hade nationella i engelska först på morgonen sen hade jag bara matte,slutade efter de så slutade rätt så tidigt. Åt efter matten sen så chillade jag & Jasmine tills bussen gick 12:20. Cyklade hem då ifrån där jag brukar gå på bussen så var hemma vid 13. Har bara tagit de lugnt,ska inte på träningen idag. Är vanlig skoldag imorgon va jag kommer på,är ju ledig sem för valborg & sånt. Aja ses! <3

Av mallan elle - 28 april 2014 22:26

Cha cha bloggen!
Igår var jag hos mormor sen cyklade vi en lång sväng,tog de annars bara lugnt. Idag så fick vi sluta tidigare för att vi inte hade nån mentorstid & så fick man gå när man va klar med nån grej i matten. Fick skjuts hit av mamma som vanligt som sen åkte vidare med Lucas till simskolan. Ska försöka sova nu,måste komma upp så att inte missar bussen. Gonatt & vi ses!<3

Av mallan elle - 28 april 2014 22:23

Cha cha bloggen!
Känner att jag är usel påbatt uppdatera just nu asså.. Ibland är de mycket iskolan eller så är det nåt annat så ni får nog tyvärr räkna med att de blir "svajig" uppdatering. Men men,vi ses! <3 skriver i nästa inlägg om de senaste.

Av mallan elle - 26 april 2014 16:42

Cha cha bloggen!
Satt vid datorn en stund sen så tog jag & duschade, gjorde mig iordning & allt sånt där alltså. Åkte sen till Ö&B och köpte godis,möte Jensen där så pratade lite med honom. Stack hem direkt sen,är ju asgött väder ute så ska nog kanske gå ut senare. Vi ska nog grilla ikväll så de blir nog bra,så vi ses! <3

Av mallan elle - 26 april 2014 14:04

Cha cha bloggen!
Är tydligen ensam hemma,trodde jag inte va de haha xD ska försöka & "orka" & göra mig iordning men är så jävla trött.. Ska nog gå ut sen i solen för de är väldigt skönt ute men vet inte än.. vill hitta på nåt idag men är så himla trött :( hatar de!! Sick bild men men.. Aja men vi ses!<3

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards