mallanelleking

Alla inlägg under april 2014

Av mallan elle - 18 april 2014 13:48

Cha cha bloggen!

Gick upp för nåra timmar sen som ni ser i förra inlägget, åt frukost direkt då. Sitter i min one piece just nu & kollar på olika filmer. Vet inte vad jag ska göra idag men hittar säkert på något, ska kanske övningsköra sen.

Men aja vi ses!   

 

Av mallan elle - 18 april 2014 10:45

 

Av mallan elle - 17 april 2014 23:45

 

Av mallan elle - 17 april 2014 20:49

Cha cha bloggen!

Kom hem för nåra timmar sen, var ju istan.  Övningskörde hela vägen dit sen så fick pappa köra ett tag, vi åt på en pizzeria & sen så handlade vi på Willys innan vi stack hem. Körde nästan hela vägen hem, åkte hem med maten sen åkte vi en sväng till för jag ville köra mer. När vi hade åkt en sväng & kommit hem igen så gick jag upp på mitt rum där jag sitter nu, tar det bara lugnt vid datorn & ska nog bara ta de lugnt resten av dagen idag vad jag kommer på iallafall men aja vi ses!   

   

Av mallan elle - 17 april 2014 14:30

Cha cha bloggen!

När de här inlägget kommer upp är jag istan, har säkert övningskört dit. Ska/är på sjukhuset för en privat grej sen ska vi handla, annars vet jag inte men jag skriver igen när jag kan & hinner. Ses!   

 

Av mallan elle - 17 april 2014 10:45

 

Av mallan elle - 16 april 2014 21:28

Cha cha bloggen!

Har inte hunnit & skriva de senaste & glömt bort de, förlåt för de. Igår jobbade pappa dagtid & när han var påväg hem hämtade han Elli så dom kom hit vid 15tiden. Vi spelade Buzz bland annat och Elli sov över här. Jag övningskörde hem till henne och kom hem för högst en timme sen, det gick jätte bra. Pappa har typ köpt en ny bil så jag körde den & den var jätte lätt att köra osv.. Just nu sitter jag & äter choklad & kollar på teven. Blir godnatt inlägg nu, skriver igen som vanligt när jag kan!   

     

Av mallan elle - 14 april 2014 18:08

Cha cha bloggen!

Gick upp vid 9tiden, mammas gamla kompis & hennes dotter kom till oss vid 10tiden så de va därför jag var tvungen & gå upp tidigt. Dom åkte vid 14tiden nästan då direkt fick jag skjuts hit till pappa. Är ensam hemma här nu för pappa är på nåt möte eller vad det var, så tar de bara lugnt nu. Men vi ses!   

 

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards