mallanelleking

Alla inlägg under april 2014

Av mallan elle - 10 april 2014 20:56

Cha cha bloggen!

Kom hem för en stund sen, det var som vanligt på träningen. Efter att vi hade tränat fick vi prova matchtröjor. När jag & dom jag brukar ta sällskap med höll på & cykla hemmåt så såg vi Linnéa i vollybollen så vi hejade och pratade lite med henne. När jag kom hem såg duschade jag direkt, så har alltså precis duschat    Imorgon är det vanlig skoldag vad jag kommer på, ska inte göra något speciellt imorgon men måste iallafall köpa det som jag ska ha med & äta på lördag och sånt. Skriver som vanligt igen när jag kan. Men vi ses, godnatt!   

 

Av mallan elle - 10 april 2014 16:30

Cha cha bloggen!

Idag iskolan så stod det ett tält uppsatt på skolgården, har ingen aning varför de stod är. De kanske är nån som sov där, vem vet hahhaha   

Aja men ses!   

   

Av mallan elle - 10 april 2014 16:12

Cha cha bloggen!

Hade ett typ prov på första lektionen sen så fick man gå efter det, gick vid 10 tiden. Då gick vi ett gäng iklassen till Donken & åt där, de va nåra från andra klassen också. Jag & Alice gick tillbaka till skolan en snabbis sen gick vi & mötte Nikke och var med honom en stund sen va vi tvunga & gå tillbaka för vi skulle ha typ nåt möte. Efter de hade vi svenska & engelska, sen slutade vi. Då följde jag Alice till rese & väntade tills hennes buss kom, då cyklade jag mot Matmaggan & köpte en choklad   haha xD  Sen så cyklade jag hem iallafall, har inga läxor så de är gött!! Ska fixa nudlar sen & äta före träningen som är som vanligt sen, är match på lördag oxå.. Aja men vi ses!   

 

Av mallan elle - 9 april 2014 21:07

Cha cha bloggen!

Har varit en vanlig skoldag, när vi hade slutat stack jag till H&M och köpte en foundation där. Efter det cyklade jag till Specsavers & fixade mina glasögon lite sen cyklade jag hem. Har typ pluggat hela tiden sen jag kom hem då, åt tacos förut till kvällsmat annars så har jag inte gjort något speciellt. Ska iallafall sova försöka sova snart, börjar redan bli trött.. Aja vi ses, blir godnatt inlägg nu!   

     

Av mallan elle - 8 april 2014 21:25

Cha cha bloggen!
Kom hem för ca en timme sen,har duschat precis. Var som vanligt på träningen. Efteråt så tog jag sällskap med dom som jag brukar göra de med & så gick vi en bit med nåra som skulle ta bussen hem,var as flummig xD haha
Aja ska iallafall sova nu,är vanlig skoldag idag bara va jag kommer på. Men vi ses,godnatt! <3

Av mallan elle - 8 april 2014 14:23

Cha cha bloggen!

Kom hem precis från en vanlig skoldag.. Tog bussen idag, satt vid Jasmine påvägen hem & dit. Ska äta någonting sen så ska jag på träningen som vanligt sen efter de så blir de ju att åka hem & duscha, sen ta & försöka sova. Skrev konstigt men ni fattar nog. Sjuk bild men aja, ses!   

 

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards