mallanelleking

Alla inlägg under maj 2014

Av mallan elle - 21 maj 2014 20:44

Cha cha bloggen!

Hade sovmorgon idag för att vi inte hade nån historia så började 11:45, det var as gött!! Tog bussen så att jag var iskolan vid 10:30 så att jag skulle hinna & äta och sen byta om innan gympan, åt med Vicki i maten. Vi hade multi-bännboll eller vad det hette med det var as jobbigt & varmt!!   Sen efter de hade vi samhällskunskap & då kollade vi bara på ett avsnitt av Skavlan. Efter de så stack jag & Alice as snabbt till Hemköp & H&M, de hann vi faktiskt innan min buss gick men de va stressigt! När jag hade varit hemma en liten stund så kom alla som skulle vara med på Tupperware-partyt som mamma hade fixat, hon som var här & visa sakerna är granne till nåra av mina syslingar så de är typ så mamma fick kontakt med henne på nåt sätt.. haha xD Träffade mammas ena jobbarkompis som man bokstavligen alltid kan prata med så de va kul att träffa henne   Aja men vi ses!   

   

Av mallan elle - 20 maj 2014 17:35

Cha cha bloggen!

Sorry för att jag inte har bloggat på ett tag men har verkligen fullt upp, är nåt hela tiden känns de som.. I söndags tog jag de bara lugnt, igår så övningskörde jag till Skara bland annat & sen hämtade vi grejer på Elgiganten sen efter de så stack jag & pappa hit till mamma. Var nämligen ledig igår,de va asgött & behövdes verkligen!! Idag var de bara en föreläsning vi behövde gå på iskolan så kom hem rätt så tidigt, har pluggat & smsat med Jocke bland annat,fårse vad som händer senare. Uppdateringen kan ju alltså bli väldigt varierande. Får bli en bild från i söndags,men vi ses!   

 

Av mallan elle - 18 maj 2014 00:56

Cha cha bloggen!
Ska försöka sova nu. Bli ju godmorgon för att klockan är efter 12 men vi ses & godnatt!<3

Av mallan elle - 17 maj 2014 21:22

Cha cha bloggen!

Har inte hunnit & bloggat de senaste, sorry för de.. Har typ varit vanliga skoldagar,igår så tog jag bussen hem med Jasmine & Angelica bland annat & sen bara tog de lugnt ett tag. Sen så fick jag övningsköra till Stina så var där hela kvällen igår, Jocke & Peter skulle komma också men dom kunde inte komma eller vad det var. Kom hem då vid 1tiden, då kollade jag på ett avsnitt av Oskyldigt dömd,somnade vid 2 sen. Vaknade idag vid 16tiden,blev ju sent igår. Har kollat på Oskyldigt dömd hela dagen & åt hamburgare förut. Är bilder från de senaste,aja men vi ses!   

     

Av mallan elle - 13 maj 2014 23:45

 

Av mallan elle - 13 maj 2014 22:15

Bilden talar..

http://ask.fm/Mallan97

   

Av mallan elle - 13 maj 2014 18:58

Cha cha bloggen!

Var en vanlig skoldag idag, behövde inte ha den sista lektionen så hann med en tidig buss. Innan bussen gick så gick jag & Jasmine till Hemköp & köpte lite chips bland annat & då satt vi & "moffade" i oss det när vi satt & väntade på bussen i busskuren xD haha, vi såg nog lite konstiga ut men det är vi redan! När bussen hade kommit så satt vi längst bak & chillade, när jag hade gått av så övningskörde jag,åkte & tankade bland annat & sen hem direkt för att jobba med min uppsats/inlämning.. Är inte klar än men ska göra klart den imorgon.. Tar de bara lugnt nu & ska duscha sen bland annat annars vet jag inte,men aja vi ses!   

   

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards