mallanelleking

Alla inlägg under maj 2014

Av mallan elle - 12 maj 2014 23:45

 

Av mallan elle - 12 maj 2014 19:30

Cha cha bloggen!

Sitter & bara chillar, ville bara uppdatera så det blir ett kort inlägg.. Som jag har skrivit tidigare så får ni bara skriva en kommentar ifall det är så att ni vill ha nåt på bild av de som jag köpte på Gekås. Tog 2 crazy bilder förut, är dom nerdanför alltså xD Aja, ses!   

   

Av mallan elle - 12 maj 2014 18:00

Cha cha bloggen!

Har varit en vanlig skoldag, tog bussen till pappa & övningskörde hem som jag har skrivit i det förra inlägget att jag skulle göra. Har skickat in en inlämning nu också, den andra ska jag göra klart imorgon kväll.. Ikväll blir det bara & ta det lugnt, pappa åker & jobbar sen som vanligt så kommer ju va ensam. Just nu sitter jag & lyssnar på musik, ska se på en film tror jag, ska iallafall bara ta det lugnt. Förut på bussen så skrev jag om ett blogginlägg på mobilen ca 3 gånger!! Blev så jävla förbannad så "gav" upp.. Men aja ni får ha det så bra så ses vi när jag kan & hinner uppdatera igen,blev en atm bild!   

 

Av mallan elle - 11 maj 2014 19:15

Cha cha bloggen!

Sitter just nu vid datorn & bara tar det lugnt, chillar bara alltså. Har bytt om, så har på mig "myskläder"     

Använder mina nya gröna lurar som jag köpte på Gekås, jo föresten om det är så att någon av er läsare vill se nåt av de jag köpte på bild så får ni bara skriva en kommentar. Imorgon så kommer jag nog bara var iskolan som vanligt och sen ta bussen till pappa som jag skrev i förra inlägget, när jag kommer dit så ska jag göra klart 2 inlämningar & övningsköra från bussen & senare också tror jag.. Om det är så att ni undrar varför jag inte skriver något inlägg imorgon så kan det ju alltså var p.g.a att jag inte hinner eller nåt annat osv..  Aja men vi ses, blir godnatt inlägg nu!   

   

Av mallan elle - 11 maj 2014 18:24

Cha cha bloggen!

Kom hem precis, var & lämnade väskan hos pappa på hans jobb för jag ska ta bussen hem till honom imorgon & kan inte få med mig väskan då. Gick upp vid 9tiden idag, gjorde mig iordning sen så åkte vi till Oskars konfirmation. När jag var där i kyrkan så mötte jag Simon iklassen så hejade på honom & pratade lite. Så jag har varit där typ hela dagen, var efter det hemma hos dom en stund. Glömde & skriva igår att jag mötte Anna igår på Gekås, aja men vi ses!  

   


Av mallan elle - 10 maj 2014 23:45

Cha cha bloggen!

Ska se på olika filmer på Swefilmer nu, ska ju nog kanske se på Eurovision oxå.. De här inlägget blir senare än när jag skriver de, sidan krånglar så jag kan inte byta tid... Kul?!   

Aja men det blir godnatt inlägg nu & jag vet inte hur uppdateringen kommer att bli i forsättningen över huvudtaget men jag kommer absolut inte sluta men det kan bli så att jag tar pauser fast jag kanske inte skriver det så ni vet det men aja ses!   

   

Av mallan elle - 10 maj 2014 20:16

Cha cha bloggen!
Sitter vid datorn lite,lyssnar på musik. Det som ni ser på bilden får bli mitt "godis" nu ikväll,onyttigt & nyttigt på samma gång xD Ska se på Eurovision sen tror jag men aja vi ses! <3

Av mallan elle - 10 maj 2014 19:17

Cha cha bloggen!

Den 1:a bilder är ifrån när jag kollade på Fjällbackamorden sist & dom andra är på dom filmerna som jag kollade på, påvägen hem. Jag kollade via Swefilmer, kollade bara lite grann på Hem ljuva hem.. Aja men vi ses!   

          

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards