mallanelleking

Alla inlägg under maj 2014

Av mallan elle - 10 maj 2014 19:07

Cha cha bloggen!

Sorry för att jag inte har skrivit på ett tag men har verkligen haft fullt upp eller så har det varit något annat.. I tisdags & onsdags så var jag hemma ifrån skolan för då var jag sjuk sen på torsdag så gjorde vi bara nationellt prov så jag slutade rätt så tidigt,då så tog jag sällskap med Alice till resecentrum,när min buss kom satt Carro & Seda på den så pratade lite med dom,tog de lungt sen. Igår så slutade vi tidigt också för då hade jag bara 2 lektioner för jag är klar med allt i hälsopedagogiken. Nästan direkt när jag kom hem så åkte vi mot Ullared,var & shoppade inne på Gekås alltså.. Sov i en stuga på en camping en natt,kom hem nu precis,ska ta & kolla egenom min kasse & se vad jag nu fick med mig. Köpte smink & kläder bland annat & nåra presenter   Aja men vi ses,kommer fler bilder i nästa inlägg!   

          

Av mallan elle - 5 maj 2014 17:17

Cha cha bloggen!

Sitter & kollar på Fjällbackamorden, har börjat se på dom alla dom just nu de senaste xD  Annars så tar jag det bara lugnt just nu. Är ensam hemma nu så de är gött. Men aja vi ses, får bli godnatt inlägg nu!   

   

Av mallan elle - 5 maj 2014 13:57

Cha cha bloggen!

Kom hem för ca 1 timme sen, nu sitter jag bara & tar de lugnt. Övningskörde till bussen imorses & åkte som vanligt med bussen till skolan, hade nationella i svenska sen efter de slutade jag för att jag har inget jag ligger efter i. Det är xdagen idag, de är att man går dit om man har nåt man inte har gjort men nationella var för alla iallfall.. När vi hade gjort klart proven gick jag, Vicki & Jasmine runt på stan lite, vi åt på Elake Måns bland annat sen gick vi tillbaka till skolan för att hämta våra väskor,då stack jag och Jasmine med bussen. Vi gick runt & kollade på Hemkompaniet och Ö&B innan vi tog bussen hem så det är därför jag har kommit hem senare än vad igentligen har kunnat.. Hade ju kunnat åka hem direkt när jag hade gjort klart provet.. Får bli en bild från Elake Måns & atm,aja men vi ses!   

   

Av mallan elle - 4 maj 2014 19:50

Vet inte om jag får lägga upp alla bilder så tog bara nåra. Aja ses!<3

Av mallan elle - 4 maj 2014 19:45

Cha cha bloggen!
Sorry för att jag inte gjorde nåt godnatt inlägg osv, hann inte & glömde det. Var & fotade med Ewa då hämtade vi Elli sen åkte vi hem igen. Åt tacos,fotade & färgade mitt hår. Jag övningskörde till Elli för nåra timmar sen så kom hem för ett tag sen,nu kollar jag på youtubeklipp. Aja ses!<3

Av mallan elle - 3 maj 2014 16:28

Cha cha bloggen!
Har varit istan hela dagen,gjorde olika ärenden. Kom hem för max en timme sen,nu sitter jag & lyssnar på Takida som ni ser i förra inlägget. Ska nog ut & fota sen,fårse. Blir la en chill dag idag. Bilder från idag,aja ses!<3

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards