mallanelleking

Alla inlägg den 1 juni 2014

Av mallan elle - 1 juni 2014 22:00

                       

Av mallan elle - 1 juni 2014 21:49

Cha cha bloggen!

Sorry för att jag inte har bloggat men har verkligen inte hunnit, eller så har det varit att jag inte har orkat när jag har tänkt att skriva ett inlägg. Var ju hos Elise, på torsdags kvällen var vi på bio, vi var & kollade på Maleficent i Alingsås. Ifredags så tog vi tåget från henne till där tåget hemmåt går men då fick vi åka ersättningsbuss.. så fick åka buss i ca 1 & en halv timme.. Sen så gick vi på stan i nåra timmar,träffade Alice & Tina först sen Vicki & Jasmine. Jag & Elise gick till Hemköp innan vi tog bussen hem då köpte vi varsin godispåse & Daimstrutar,så nyttiga asså!!   När vi hade kommit fram med bussen så tog vi tandemen hem,var askul fast vinligt xD Har annars bara tagit de lugnt,jag har övningskört,åkte & handlade,ätit hemmagjorda hamburgare bland annat. Idag så övningskörde jag in till stan när vi skulle spela minigolf, åt glass sen så skjutsade vi Elise till station,åkte hem direkt sen. Får bli bilder i nästa inlägg,bilden är från när jag var hos Elise,blir godnatt inlägg nu, ses!   

     

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards