mallanelleking

Alla inlägg den 4 juni 2014

Av mallan elle - 4 juni 2014 21:52

Cha cha bloggen!
Hade glömt att lägga upp bilderna från när jag & mormor var på restaurang ;) (Vi åt på The view)

Av mallan elle - 4 juni 2014 21:46

Cha cha bloggen!
Har bara tagit de lugnt,kollade på lite olika youtube-klipp förut. Nu kollar jag på Andra avenyn via Swefilmer,älskar verkligen den serien & man tröttnar ALDRIG på den heller! :) Blir godnattinlägg nu,skriver när jag kan,ses! <3

Av mallan elle - 4 juni 2014 17:11

Cha cha bloggen!

Har bara tagit de lugnt & lyssnat på musik, har ätit godis också    Mormor kom hit precis för en stund sen,har bestämt att jag & hon ska ut & äta ikväll. Fårse vart de blir, men så ni vet varför jag kanske inte bloggar mer idag. Blev inte så bra bild,aja men vi ses när vi ses!   

 

Av mallan elle - 4 juni 2014 14:04

           

Av mallan elle - 4 juni 2014 13:58

Cha cha bloggen!

Har verkligen inte hunnit & blogga de senaste, har varit fullt upp. Imåndags så hade vi bara 2 lektioner så kom hem rätt så tidigt, gjorde mig iordning till Karnevalen & var hos Alice lite innan, allt var kul! Sen igår så hade vi bara 1 lektion,började inte förens 13:00, hade muntligt nationella i matte & så va de så att vi fick veta våra resultat på svenska & engelska nationella prov,stack hem direkt då. Inatt så åkte dom andra till Turkiet så är ensam hemma,är asgött!! Idag så åkte jag tidigare till skolan än vad jag behövde för att äta med Vicki,vi badade sen på Framnäs på gympan efter de stack jag till godisbutiken här istan & köpte lite godis. Tog bussen hem sen så kom hem precis,fårse vad som händer senare. Blir fler bilder i nästa inlägg,aja men vi ses!   

 

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards