mallanelleking

Alla inlägg den 21 juni 2014

Av mallan elle - 21 juni 2014 20:57

Cha cha bloggen!

Har bara tagit de lugnt, just nu sitter jag & kollar på Segemyhr via youtube så att de visas på teven    Ni fattar nog vad jag menar.. förklarar lite konstigt men men..   Föresten den traktorn som var kopplad till kärran har pappas kusin köpt utav pappa,den ägde farmor innan också,det var farmor och farfar som tydligen köpte den när dom skulle flytta ihop. (Blev failat inlägg de här men men..) Aja men vi ses!   

 

Av mallan elle - 21 juni 2014 16:06

Av mallan elle - 21 juni 2014 16:04

Cha cha bloggen!
Vaknade för nåra timmar sen,har inte orkat gå upp än för har så jävla ont i huvet.. Igår så åkte jag ju till pappa,direkt när jag kom hit så kom pappas ena kusin & hans fru & dotter och hämtade oss med traktor & vagn,så satt ibak på vagnen & hade de kul ;) påvägen till där dom hade en midsommarstång & de så hämtade vi pappas kusins borsa & pappas kusin oxå såklart ;) (hämtade han & hans familj).Sen åkte vi vidare,fikade där vi var sen åkte vi hem direkt då va de bara & byta om & åka iväg dit jag firade midsommar.Spelade brännboll där bland annat & hade de kul såklart ;) Blev failat inlägg men aja vi ses! <3

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards