mallanelleking

Alla inlägg den 19 juni 2014

Av mallan elle - 19 juni 2014 21:06

Cha cha bloggen!

Har typ bara tagit de lugnt idag (som ni redan vet), typ de enda jag har gjort va & äta förut annars har jag bara suttit vid datorn & varit social med fölk   Bytte om till min one piece för en liten stund sen så sitter i den nu & bara tar de lugnt, snapchatar med Elise nu och lyssnar på musik bland annat. Ni får kommentera ifall ni frågar eller nåt, känns som om att min bloggning så jag undrar alltså ifall ni har nåra idéer    Aja men vi ses!   

 

Av mallan elle - 19 juni 2014 17:30

Av mallan elle - 19 juni 2014 16:52

Cha cha bloggen!

Skrev ju bara ett inlägg igår,blev så för orkade & hann inte.. Bloggandet kommer vara väldigt varierande, så ni vet de. Igår kväll så var nåra gamla kompisar här så de va därför jag inte bloggade, nu idag så vaknade jag sent (som vanligt xD), åt brunch då dirket. Cyklade med att lämna Lucas hos mormor förut också annars så har jag inte gjort nåt speciellt,imorgon så måste jag iallafall gå upp tidigare än vad jag har gjort de senaste. Ska åka till pappa & ska fira midsommar med dom som jag brukar fira midsommar med tex.. Så uppdateringen kan ju variera   Har ingen ny & bra bild på datorn osv.. så får blir en blid där de står "summer" för de är ju de nu   haha xD  Blev failat inlägg men, aja vi ses när vi ses!   

 

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards