mallanelleking

Alla inlägg den 9 juni 2014

Av mallan elle - 9 juni 2014 18:49

Ser sjuk ut på bilderna men skit samma,failade bilder alltså.. Glömde nämnligen att lägga upp dom förut xD Har fler bilder men de blir inte så kul för er.. haha xD Ni får skriva en kommentar ifall ni vill se fler bilder.. Aja ses!   

       

Av mallan elle - 9 juni 2014 18:41

Cha cha bloggen!

Har bara tagit de lugnt, kollade mina betyg förut lite också. Nu kollar jag på de sista avsnittet av Pretty little liars för minns typ inte allt av de som har hänt, säsong 5 kommer ju ut nu iveckan så man måste ju hänga med då    Vet inte vad som händer mer ikväll men är ledig imorgon (eller om man ska vara korekt, lektionsfri   ) Förlåt ifall de blir så att jag inte skriver nåt godnattinlägg eller om det blir så att jag inte bloggar mycket eller inget alls imorgon. Fick bli en lite "annorlunda" bild ifrån Pretty little liars, men aja vi ses!    

 


Av mallan elle - 9 juni 2014 17:08

Cha cha bloggen!
Har inte hunnit & bloggat som vanligt. Ilördags så var jag ifallafall på På landet festivalen & kollade på Linus Svenning.Sen på kvällen var jag hos Andreas & Linus, Albin & Edvin var där också sen kom Andreas kompis Anton också.Hade jättekul,kom hem vid 2:30.När jag gick upp igår så fick jag skjuts in till stan direkt för hade sovmorgon idag för jag började 13 & så började pappa jobba då också igår.Åkte till Andreas direkt då,grillade,var ute & gick med hundarna & åkte till Coop & köpte glass,kom inte hem förens 20:30.Tog bussen hem med Jasmine när vi hade slutat,övningskörde,åkte & tanka och nu är jag hemma & bara tar de lugnt.Men aja vi ses!<3

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards