mallanelleking

Alla inlägg under augusti 2015

Av mallan elle - 29 augusti 2015 23:10

Hjälpte bland annat pappa med husvagnen förut,med att få in den i maskinhallen igen för har ju använt klart den för säsongen. Tog de lugnt ett tag innan jag gjorde mig iordning tills att jag skulle åka iväg,duschade osv. Ska sova hos mamma nu inatt,ska försöka sova nu för är astrött. Godnatt allihopa,hoppas att ni har/får en toppen dag! Den första bilden är på vad jag åt innan jag åkte,var asgött så prova gärna det.

Av mallan elle - 29 augusti 2015 09:57

Vaknade för typ en timme sen,sitter nu vid köksbordet & ser på youtubevideos & ska äts frukost. Blir lite allt möjligt,ska senare idag till en kompis & fira henne osv så skriver igen när jag kan.

Av mallan elle - 28 augusti 2015 18:02

Tog bussen från mamma imorses,var en vanlig skoldag idag. Efter skolan väntade jag med Jasmine en stund på att min buss skulle komma,cyklade från bussen idag igen. Har vilat sen jag kom hem för har sån jävla huvudvärk+att vi får gäster om typ en timme... Åå,orkar verkligen inte,måste va social med dom då osv. Aja ses,eller vad man skriver/säger.

Av mallan elle - 27 augusti 2015 16:01

Åkte till skolan som vanligt med bussen,var typ en vanlig skoldag. Gjordr lite ärenden efter skolan,tog bussen till mamma sen & var där en stund. Är nu hos mormor för ska va typ kalas hos henne,fårse vad som händer sen. Ska sova hos mamma inatt,blir nog kanske att plugga sen eller nåt sånt.

Av mallan elle - 26 augusti 2015 13:19

Kom precis hem nu,har så himla kort skoldag på onsdagar. Tog bussen som vanligt imorses,övningskörde & hade cyklen med så cyklade på den hem. Efter skolan gick jag till bussen typ direkt,ska bara ta de lugnt nu vad jag vet för är så jävla trött. Fick bli en bild från när jag åkte hem på bussen nu idag,skriver som vanligt igen när jag kan.

Av mallan elle - 25 augusti 2015 16:18

Tog bussen från mamma imorses,Jasmine var på samma buss då så pratade med henne. Var typ en vanlig skoldag idag,har ändrat schemat igen för typ 100:e gången så slutade 14:10 & bussen går 13:50, så fick vänta i 1 och en halv timme på nästa.. Gick på stan med Alice under tiden,satt vid Moa på bussen bland annat. Cyklade från bussen idag,kom hem precis,tog ca 15 minuter & brukar ta längre tid faktiskt. Ska nu ta lite fika för måste få energi,fårse vad som händer mer idag men blir la & se på nån film eller nåt för har asont i huvet just nu,fick bli en bild på min cykel haha.

Av mallan elle - 24 augusti 2015 16:16

Är lektionsfri idag,kommer va de nåra måndagar irad eller va de var men blir ju skola imorgon som vanligt osv. När jag hade gått upp duschade jag direkt & sminkade mig,åt brunch med mamma. Sen cyklade vi till Ö&B och kollade där lite,efter de stack vi & hämtade Lucas på skolan. När vi kom hit till mamma igen åt vi glass & mackor bland annat,nu är mamma & Lucas framme på stan & jag här hos henne. Vill stanna kvar,ska se på Johan Falk som jag har blivit beroende av. Fick bli en bild på de jag har på mig,lånar mammas mjukisar för mina jeans blev byblöta förut när vi cyklade för de regnade så jävla mycket.

Av mallan elle - 24 augusti 2015 10:39

Vaknde för typ en timme sen,ser på Johan Falk nu som jag som sagt har blivit beroende av. Ska ta & gör mig iordning sen & äta frukost,fårse vad som händer mer idag men är ju hos mamma.

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards