mallanelleking

Alla inlägg under augusti 2015

Av mallan elle - 9 augusti 2015 19:46

Gick upp vid 11 tror jag de va & åt frukost,såg på tvn samtidigt då,blev i några timmar totalt eller nåt sånt. Övningskörde in till stan vid 16 till mamma för skulle ge Lucas en Lisebergs kanin (gosedjur) & va hos mamma tills jag skulle möta några från vollybollen. Med dom två som jag var med spelade vi lite vollyboll & fotade,var jätte kul & mysigt för har inte sett dom på ett tag. Efter de stack jag till Matmaggan & köpte en Fanta för blev så sugen på de,så dricker den just nu. Ni får kalla mig onyttig osv för de skiter jag i!! Pappa jobbar kväll idag,så ska hem igen vid 22 så ska stanna här hos mamma tills dess,ska nog äta kvällsmat här snart osv.. Skriver när jag kan igen som vanligt,puss.

Av mallan elle - 8 augusti 2015 14:42

Cyklade till Resville med pappa & fikade,tog bussen sen där ifrån in till Lidköping & gick på stan. Såg mormor, så blev att hon gick med oss. Köpte en luvtröja bland annat,hejade på Angelica också tex.. Var nåra fler jag också hejade på när jag & pappa var på Elake Måns & köpte bagetter som vi åt när vi kom hem. Tog bussen hem sen vid 13tiden & cyklade hem från hållplatsen,ser nu på tvn.

Av mallan elle - 7 augusti 2015 18:36

Gick upp vid 10 & duschade,gjorde mig iordning alltså. Har gått en promenad & spelat Kubb med farmor & pappa i trädgården. Ska nog bara ta de lugnt resten av dagen,funderar på & träffa en killkompis men fårse osv.

Av mallan elle - 6 augusti 2015 17:56

Klippte gräset imåndags bland annat,itisdags åkte vi till Göteborg & var där i några dagar. Kom hem idag,har varit på Liseberg & bott på vandrarhem,åkte tåg dit & hem. Ska bara ta de lugnt resten av dagen nu för är helt slut,Elli åkte hem direkt från station så hon är inte med mig så är hemma med pappa bara. Fick bli nåra bilder från Liseberg,har fler men då blir det för många.

Av mallan elle - 2 augusti 2015 19:23

Gick upp vid 11 tiden,kollade på youtube klipp då en stund,har blivit standard haha. Fixade grillen sen så att vi kunde fixa handburgare,har precis varit ute & gått en promenad också. Ska se på Beck sen bland annat,fårse vad som händer mer ikväll. Ser jättetrött ut på bilden från när jag var ute & gick,och det är jag faktiskt redan nu.

Av mallan elle - 1 augusti 2015 19:16

Kom hem vid 12 inatt från släktingarna,tog bussen med dom och åt på en restautang & gick en sväng bland annat. Idag gick jag upp vid 10 efter att ha kollat på lite youtube klipp,gjorde mig iordning & åt frukost sen vid tvn. Efter de vid 12:30 kom mamma,då cyklade jag & hon till ett sommar cafè i Resville & gick runt omkring där också,när vi kom tillbaka igen var mamma tvungen att åka. Tog de bara lugnt sen tog jag & pappa och åt en pizza (sån som man bara slänger in i ugnen) innan han åkte till jobbet. Fårse vad som händer mer idag,fick bli 2 bilder från igår bara för tog inga idag tyvärr.

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards