mallanelleking

Alla inlägg under augusti 2015

Av mallan elle - 23 augusti 2015 21:48

Har sett på 112-på liv & död nästan hela dagen,övningskörde in till stan till mamma vid 17tiden. Sen träffade jag Andreas & gick en sväng med han & hans hundar,efter de åkte jag till mamma igen & åt. Nu ser jag på Johan Falk som jag typ har blivit beroende av,ska la gå & borsta tänderna & allt sånt där snart & sova. Så godnatt allesammans där ute,sov gott & allt sånt dära.

Av mallan elle - 23 augusti 2015 10:48

Vaknade för typ en timme sen,ser på 112-på liv & död nu. När jag har sett klart på de ska jag packa ner min dator bland annat,för ska till mamma senare & måste få med den för är ledig imorgon osv.

Av mallan elle - 22 augusti 2015 20:09

Sitter & tittar på Chappie,har precis ätit mat samtidigt som jag tittar. Är med en artist som jag har hört innan,em som sjunger alltså. Men ska se klart nu,ses!

Av mallan elle - 22 augusti 2015 17:28

Gick upp vid 11 & duschade & gjorde mig iordning,åt de sista av pizzan till frukost. Har typ bara tagit de lugnt,ser på Idol nu. Ska ta & äta snart tror jag,fårse vad som händer mer idag men vet inte än iallafall.

Av mallan elle - 21 augusti 2015 18:16

Var iskolan som vanligt igår,slutade så stack hem direkt för passade på och träffa nåra släktingar som kom som jag inte har sett på ett tag. Sen åkte jag & pappa in till Lidköping & gick på Hjulafton,åkte hem sen efter nåra timmar & såg på tvn,duschade också bland annat. Tog bussen som vanligt imorses & var iskolan,sen bussen hem. Satt vid Markus på bussen imorses & påvägen hem, så satt & flummade som satan,Markus har faktiskt varit med i Ponnyakuten så han är la typ lite kändis men för mig är han den Markus han alltid har varit. Övningskörde till Ardala typ direkt från bussen för att köpa pizza & Fanta,så har ätit de precis & nu sitter jag vid datorn & ska kolla youtube & allt sånt dära som man gör,haha.

Av mallan elle - 19 augusti 2015 18:14

Missade bussen imorses för jag hittade inte mina glasögon,blev att jag övningskörde hela vägen till skolan istället. Efter skolan tog jag & fixade lite ärenden på stan & mötte mamma & Lucas en stund,tog bussen sen från skolan hem. Har fixat lite saker,nu ser jag på tvn & ska nog bara ta de lugnt resten av kvällen/dagen vad jag vet just nu.

Av mallan elle - 18 augusti 2015 21:12

Ser på Broadchurch nu,förljer det. Äter kvällsmat,ska ta & borsta tänderna sen & gå & lägga mig så att jag kommer upp imorgon.

Mys

Av mallan elle - 18 augusti 2015 20:09

Har precs duschat,rakade benen & tagit hårinpackning. Tog body butter efteråt när jag hade kommit ur duschen & en anisktskräm typ,fixat frukost tills imorgon också. Gjorde det igår med,kommer nog fortsätta med att göra frukost dagen innan tror jag. Ska ta & lyssna på musik nu & läsa bloggarna som jag har börjat följa,sen blir de & lägga datorn på laddning & borsta tänderna bland annat för måste ju komma upp imorgon.

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards