mallanelleking

Alla inlägg under augusti 2015

Av mallan elle - 18 augusti 2015 18:03

Sitter nu i trädgården på en filt med två kuddar,ser på youtube på datorn & snapar samtidigt.

Av mallan elle - 18 augusti 2015 14:05

Kom hem för nån timme sen eller vad det blir, har bara tagit de lugnt & ska nu se på lite youtubeklipp bland annat. Övningskörde till bussen som jag alltid gör & tog bussen hem osv.. Började enligt schemat dirket idag men sista lektionen var inställd så slutade mycket tidigare för skulle annars slutat vid 15:30, eller vad det var. Mitt schema är väldigt bra iallafall,så det är ju bra de men hoppas bara att det inte blir jätte mycket plugg istället etc. Hoppas att ni andra som också har börjat skolan igen har det bra & sådant där. Aja,skriver som alltid igen när jag kan  

 

Av mallan elle - 18 augusti 2015 10:00

Fick en väldigt stor blogglust just nu, men vet inte vad jag ska skriva om   Har gjort detta inlägget tidsinställt så att ni får lite uppdatering när jag är iskolan idag,hoppas att ni uppskattar det och kommentera gärna vad ni vill att jag ska skriva om osv.. Skulle uppskatta det väldigt mycket   Ni får en bild på dom bästa & snygga i 5 seconds of summer   Så att ni kan dregla över under tiden jag är iskolan  

 

Av mallan elle - 17 augusti 2015 19:04

Är sista dagen på sommarlovet nu idag, känns kul och träffa klassen igen men inte och få läxor igen osv. Så har skola imorgon igen för första gången efter lovet, har sett mitt schema och det var väldigt chill så jag är väldigt nöjd över det. Idag har jag typ bara tagit de lugnt, har fixat lite för skolan imorgon och hemsysslor. Ska se på Halv åtta hos mig sedan för en kompis pappa är med där och kompisens mamma hade jag som dagisfröken när jag var liten, så ska bli väldigt kul och se på de. Skriver nog imorgon om hur skoldagen var,om jag inte uppdaterar bra den här veckan så är det för att jag kan få väldigt fullt upp och om det blir så,så är jag väldigt ledsen för det osv.

 

Av mallan elle - 16 augusti 2015 21:08

Elise åkte hem idag,hon fick skjuts av pappa när han skulle till jobbet. Har typ bara tagit de lugnt nu när jag har varit själv & gjort lite hemmasysslor osv. Ser på Beck nu & skypear samtidigt. Blir nog & sova snart för måste kunna komma upp till skolan på tisdag som börjar då igen,vill ju inte va en zombie till skolan precis,haha. Aja, skriver igen när jag kan,fick bli en bild från när vi var på restaurangen itorsdags.

Av mallan elle - 15 augusti 2015 20:11

I förra inlägget krånglade de tydligen med bilden som skulle vara i det,vet inte varför den inte kom upp. Har precis kommit hem igen,var ute & gick en promenad. Blir nog bara en myskväll ikväll,fårse om de händer nåt speciellt osv..

Av mallan elle - 15 augusti 2015 12:27

Blev att vi åkte till Skara & hjälpte min faster med hennnes säng för den hade gått sönder,så var i Skara typ hela dagen. Vi vaknade för nåra timmar sen,nu sitter vi & ser på tvn.

Av mallan elle - 14 augusti 2015 13:59

Jag & Elise tog tåget hem till mig igår ju,åkte till vårdcentralen direkt för hade en tid där när pappa hade hämtat oss på stationen. Gjorde lite ärenden sen,åt på restaurang bland annat. Tog de bara lugnt på kvällen när vi kom hem,nu ska vi äta "frukost". Fick bli bilder från igår & nu,ses & pözz.

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards