mallanelleking

Alla inlägg under augusti 2015

Av mallan elle - 13 augusti 2015 10:15

Kom hem sent itisdags efter att jag hade varit med mina killkompisar,var jättekul & se dom igen för har inte sett dom som sagt på ett tag. Igår (onsdag alltså) åkte jag till Elise med tåget,blev första gången att jag bytte tåg också,såg på PLL igår bland annat,tänker inte skriva ut vem A är för kan vara nån som kanske inte har sett avsnittet än osv. Vaknade för typ nån timme sen & nu väntar jag på att Elise ska vakna,blir nog att äta frukost då när hon har vaknat. Ska ta tåget sen till pappa & vara där några dagar.

Av mallan elle - 11 augusti 2015 16:57

Sov hos mamma inatt med,har bara tagit de lugnt nästan hela dagen för har inte mått så bra. Har känt mig typ febrig osv,men det är bättre. Ska till några killkompisar om en stund,har inte träffat dom på ett tag så ska bli kul att träffa dom. Fårse om jag skriver mer idag eller inte för vet inte när jag kommer hem osv när jag är med dom. Aja,ses & allt sånt dära.. Nu fick ni en bild utan effekter & allt på hur min frisyr blev efter att jag hade klippt mig igår.

Av mallan elle - 10 augusti 2015 22:41

Var ju & klippte mig,åkte direkt efter till bion & mötte Alice. Vi såg på Ted 2,den var bra men de som var de irriterande var att några som var där var aldrig tysta osv.. När bion var slut kom Nikke så vi pratade med honom en stund,sen cyklade jag hem. Ska ta & sova nu för är redan trött,skriver som alltid igen när jag kan.

Av mallan elle - 10 augusti 2015 16:32

Åt glass precis,va längesen sist.

Av mallan elle - 10 augusti 2015 16:10

Efter jg har klippt mig ska jag gå på bio med Alice, blev lite spontant & de kommer bli hur kul som helst. För var ett tag sen jag såg henne nu osv..

ATM

Av mallan elle - 10 augusti 2015 15:05

Av mallan elle - 10 augusti 2015 12:06

Av mallan elle - 10 augusti 2015 12:03

Sov hos mamma idag för ska klippa mig & de blev bättre med tider osv.. Ska göra nått med mamma sen men vet inte vad,blir & klippa sig som sagt sen. Efter de ska jag få skjuts av mamma hem. Fick bli en dagens outfit bild,fårse hur uppdateringen blir osv.

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards