mallanelleking

Alla inlägg under februari 2014

Av mallan elle - 9 februari 2014 11:27

Cha cha bloggen!
Sitter och chillar med Elise & pappa. Har inget planerat idag så får se vad som händer. Förlåt för uppdateringen!! Blir så att man inte hinner osv..
Aja ses! <3

Av mallan elle - 9 februari 2014 11:22

Cha cha bloggen!
Ligger i sängen & bara tar de lugnt, pratar med Elise samtidigt.Igår när vi kom med tåget till stan gick vi till Kappahl och alla dom affärerna men (naturligt vis) så skulle dom ha stängt tidigare än vad vi trodde..Vi fick vänta på pappa för & handla men det blev att vi gick in på Hjertbergs & började handla. Innan vi hade handlat & väntade så hejade jag på Izabell i min klass. Iallfall,när vi hade handlat så gick vi & köpte godis på godisbutiken sen stack vi till en pizzeria & åt, sen hem. Övningskörde hem,när vi kom hem kollade vi på Melodifestivalen. Ska gå ner till dom andra, ses!<3

Av mallan elle - 8 februari 2014 12:19

Cha cha bloggen!
Gick upp för nån timme sen, åt frukost typ direkt. Sen så gjorde jag & Elise oss iordning. Nu tar vi de bara lugnt, ska snart sticka & hämta grejer hos en & allt möjligt. (Ska alltså ut en sväng) xD Senare ska vi ju ta tåget hem till mig, fårse när vi gör de.
Ses! <3

Av mallan elle - 7 februari 2014 23:03

Cha cha bloggen!
Glömde bilder från förut idag, blir godnatt inlägg nu också. Ses imorgon! Godnatt <3

Av mallan elle - 7 februari 2014 23:00

Cha cha bloggen!
Sitter och kollar på teven med Elise och Albin, var nån humor film precis. När jag hade blivit hämtad vid tåget åkte vi hit direkt. Har bara ta de lugnt, vi fick en "kick" förut & plugga så låg på golvet i Elise rum med musik i bakgrunden och pluggade, haha xD senare ska vi la bara gå & lägga oss, imorgon ska vi ju ta tåget hem till mig hos pappa, aja ses,skriver igen när jag kan.

Av mallan elle - 7 februari 2014 15:48

Haha vilket humor jag har när jag har tråkigt xD

Av mallan elle - 7 februari 2014 15:47

Cha cha bloggen!
Har så tråkigt på tåget, tycker de går så långsamt.. Tänkte skriva lite om min dag för att hålla mig sysselsatt, aja iallafall efter att jag hade ätit iskolan så satt jag med Jasmine i bibblan på skolan ett tag sen tog jag bussen hem till mamma & va ju där osv.. (Resten vet ni ju). Känner att jag nästan aldrig hinner blogga längre.. :(
Aja men hoppas att ni alla har en toppen fredag & får en toppen dag & helg, ses! <3

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards