mallanelleking

Alla inlägg under februari 2014

Av mallan elle - 1 februari 2014 15:45

 

Av mallan elle - 1 februari 2014 14:34

   

Av mallan elle - 1 februari 2014 14:24

Cha cha bloggen!

Direkt när jag hade vaknat gjorde jag mig iordning och sen så fick vi skjutsa mamma till jobbet för hon var tvungen och jobba extra sen åkte vi till Donken och åt. Efter det åkte vi & handlade på Hjertbergs, jag gick & kollade på Kappahl lite sen gick jag oxå till godisbutiken här istan och köpte godis    Känner mig inte alls tjock här alltsåå   

Nu sitter jag bara på mitt rum och lyssnar på musik och tar de lugnt, skriver med Elise, det är de enda  

Melodifestivalen är ju ikväll, ska ta och kolla på det då!!   

Aja, ses!   

     

Av mallan elle - 1 februari 2014 14:07

Cha cha bloggen!

Förlåt för att jag inte skrev så mycket igår, hann inte och var trött osv... När vi hade matte igår så jobbade i grupper och gjorde ett häfte,det var as lätt men de va gött och göra nåt enkelt när det var fredag. När vi gjorde de så stod de en konstig kille utanför som filmade ett träd men jag tror att han filmade in i ett fönster eller nåt..  Aja, sen så fick vi går & äta tidigare så att vi skulle hinna till yogan men vi alla iklassen fick stressa endå, efter yogan så tog jag sällskap med Jasmine till rese, jag gick & köpte en Fanta, när jag kom tillbaka så satt Alice & Emelie där oxå. Vi alla 4 delade på min Fanta, den tog slut på 5 minuter!! hahaha xD   Sen tog vi alla bussen hem till varoen, när jag kom hem åkte jag, mamma & Lucas och bowlade sen åkte vi till Ö&B påvägen hem, köpte godis då. När jag kom hem igen kollade jag på olika serier och skrev med fölk. Skippade Parketten, orkade verkligen inte, var för trött osv... Sen när jag skulle sova så ringde Alice för hon ville prata om en sak som hade hänt, vi pratade i en halvtimme eller vad det blir sen somnade jag typ direkt.

Aja, ses!   

       

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards