mallanelleking

Alla inlägg under september 2013

Av mallan elle - 26 september 2013 20:32

Cha cha bloggen!

Kom precis hem ifrån träningen, det var kul men är trött nu.

Ska ta & duscha snart, sen vi 22 kommer pappa med min tröja som jag ska ha imorgon på skolfotot & mina vinterkängor, det var säkert nåt mer men skit samma xD

Har fått många komplimanger idag om mitt hår ^^

Imorgon är det en vanlig skoldag, skolfoto ju men annars är det en vanlig dag.

Efter skolan ska jag nog bara ta det lungt, på lördag ska jag till Göteborg.

Ska ta tåget dit, ska bli kul :)

Men vi ses! <3

   

Av mallan elle - 26 september 2013 15:40

Cha cha bloggen!

Kom precis hem ifrån skolan, det var en vanlig skoldag.

Ska på träningen sen som vanligt, ska läsa FRIDA-tidningen innan.

Gör klart min inlämning i människors miljöer när jag kommer till pappa för han förklarar bra och kan hjälpa mig med det så att jag blir klar.

Ses! <3

Den svarta jackan och sportbhn är från Stadium.

parfymen/sprayen är från Ö&B, fick nån rabattkupong där för att dom har 100 butiker nu eller vad det var.

Mascarorna är från Kicks.

           

Av mallan elle - 25 september 2013 19:24

Cha cha bloggen!

På lunchen idag åt jag, Jasmine, Alice och Viktoria på Elake Måns.

Såg Siickan när jag hade idrott så hejade på henne, det var jätte jobbigt på idrotten idag, vi har en som läser till sån lärare som min idrottslärare & mentor är.

När skolan hade slutat stack jag och Alice fram på stan. 

På Gina tricot hittade Alice ett par svarta jeans.

Sen stack vi & mötte mamma & Lucas på Stadium, där köpte mamma en svart sportbh till mig och en typ höstjacka.

Alice stack hem då.

Sen gick jag till Kicks om köpte 2 mascaror, sen till Ö&B där köpte jag en typ parfymspray att ha till gympan.

Har pluggat sen jag kom hem, är helt slut & as ont i ryggen!!!

Bilder kommer upp imorgon eller nåt..

Ses! <3

 


Av mallan elle - 24 september 2013 23:04

Cha cha bloggen!
Kom hem för ca 1 timme sen.
Packade gympakläder direkt & duschade, nu ska jag ta & sova.
Glömde och skriva förut att på träningen råkade min tränare kasta en vollyboll rakt i ansiktet på mig. Haha!
Han skämdes & trodde att jag typ var arg eller nåt sånt men jag bara skrattade. Han vågade inte kasta någon mer boll efter de ;) Sen började han prata om sin familj & sånt när det hade gått nån timme sen att jag hade fått bollen i ansiktet xD
Godnatt, ses! <3

Av mallan elle - 24 september 2013 20:25

Cha cha bloggen!
Stack dirket till mammas jobb, sitter här nu & väntar på att hon ska sluta :)
Sen ska vi cykla hem, ska duscha & sova sen.
Ses! <3

Av mallan elle - 24 september 2013 18:30

cha cha bloggen!

När det här kommer upp är jag på min vollybollsträning.

Direkt när jag har kommit hem ska jag ta & duscha och kanske se på nån serie efter det annars ska jag sova så vet inte om jag hinner & blogga men det blir iallfall ett godnatt inlägg, om jag inte gör det p.g.a nåt så är jag väldigt ledsen för det xD

Hoppas ni alla har en toppen kväll och har haft en jätte bra dag. 

Ses! <3

 


Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards