mallanelleking

Alla inlägg under september 2013

Av mallan elle - 21 september 2013 17:39

Cha cha bloggen!
Kom precis hem ifrån Elli. Åkte till henne vid 18 tiden igår & sov ju över där. När vi var ute & gick en promenad kom Alex & Sari, vi hängde med dom in till Skara en sväng, vi gick in på City gross då fick jag & Elli choklad av Alex :D Sen åt vi kvällsmat, såg på teven, sen gick vi & la oss vid 22. Vi gick upp vid 7, kom upp lätt faktiskt, åt frukost & fixade iordning för Öppet hus. Min mamma, mormor & Lucas kom & kolla. Alex, Sari & Becka kom oxå, vi åkte med dom & fikade hos Tullan, sen drog vi hem till Elli då kom pappa & Ewa & hämtade mig.
Ses!<3

Av mallan elle - 20 september 2013 13:26

Cha cha bloggen!
Vaknade för en stund sen.
Lyssnade på en som går på min skola som hade varit med i radion för nåt tagen sen.
Han var jätte bra! :D
Ska gå upp snart & packa,ska ju till Elli sen.
Ska dit vid 16-17 tiden.
Det ska bli jättekul, längtar!!! ;)
Men vi ses! <3

Av mallan elle - 20 september 2013 00:13

Cha cha bloggen!
Träningen var en timme kortare idag. Stack direkt till Donken & köpte mat där, sen åkte jag & pappa hem direkt.
Har kollat på serien: Äkta människor.
Ska fortsätta kolla på de imorgon, har redan sett den men den är så bra!
Säsong 2 kommer tydligen den 1:a december, längtar :D
Men ska ta & sova nu, godnatt! <3

Av mallan elle - 19 september 2013 17:23

Cha cha bloggen!
Har precis bytt om inför vollybollsträningen.
Åker la vid halv eller nåt.
Träningen är bara till 19 idag för våran tränare kunde inte stanna längre på grund av någoting.
Har as mycket träningsvärk från igår när vi hade gympa & gick stavgång.
Vi gick ca 5 km totalt.
Vi gjorde de förra fredagen oxå fast de va på hälsopedagogikslektionen..
Sorry om de blir flera inlägg, fixar de när jag kommer hem.
Men vi ses! <3

Av mallan elle - 19 september 2013 16:03

Cha cha bloggen!
Var en vanlig skoldag idag.
När jag hade slutat blev jag hämtad av Andreas, han åkte precis iväg på sin moppe & skulle gyma med sin kompis.
Har haft jätte kul, en oförglömlig dag!
Ser på Family Guy nu, ska på vollybollsträningen sen.
Efter det ska jag hem & bara ta de lungt, är ledig morgon :)
Men vi ses! <3

Av mallan elle - 18 september 2013 20:58

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards