mallanelleking

Alla inlägg under december 2013

Av mallan elle - 14 december 2013 09:15

 

Av mallan elle - 13 december 2013 21:56

           

Av mallan elle - 13 december 2013 21:47

Cha cha bloggen!

När jag hade kommit fram till Skara och gått av bussen så kom pappa direkt, då åkte vi och gjorde lite ärenden sen åkte vi till Coop och handlade med Ewa.När jag och pappa höll på och gjorde ärenden så gick vi förbi banken och då kom det ut ett luciatåg, det var Skaraluciorna. Han som körde dom till alla ställen som dom skulle till var min mormors gamla kompis, han var tydligen marsalk/bestman och hans fru var brudtärna på mormor och morfars bröllop. Sen när vi var på Coop och handlade så kom dom dit så vi såg dom en gång till,såg min gamla klasskompis också men jag tror inte att han kände igen mig eller nåt sånt. När vi hade handlat klart åkte vi till en loppis, sen till Ardala och hämtade en familjepizza, fick övningsköra där ifrån och hem, gick asbra!    Åt direkt när vi kom hem, har gjort val också inom skolan. Har suttit och kollat på Pretty little liars och det gör jag än. Har min "stora godispåse" bredvid mig. Ska nog sova snart så blir godnatt inlägg nu,ses!   

       


Av mallan elle - 13 december 2013 13:59

Cha cha bloggen!
Sitter på bussen påväg till Skara nu.
Vi kollade på lucia i aulan idag,sen åt vi sen de sista hade vi hälsopedagogiksprov.
Efter de gick jag till resecentrum & väntade på bussen med Vicki när hon hade gått gick jag på bussen & träffade Julia då, hon satt vid mig tills hon gick av.
Men vi ses,ska gå av snart nu! <3

Av mallan elle - 12 december 2013 22:15

 

Av mallan elle - 12 december 2013 18:15

Cha cha bloggen!

Är och träningen när det här kommer upp, hoppas att ni har det jätte bra, ses!   

Bilden är från förut...   

 

Av mallan elle - 12 december 2013 16:18

Cha cha bloggen!

Sitter & pluggar för hälsopedagogiksprovet för fullt nu, är sista provet för veckan.

Lyssnar på musik samtidigt.

Dom andra är avklarade, var 2 st idag. Gött & att ha gjort dom!   

Flummade as mö med Alice på bussen hem, hon gick av på resecentrum och så fortsatte jag hem. 

Hejade på min gamla klasskompis då, mötte Linda på stan oxå när jag var och kollade i olika affärer på rasten med Alice & Angelica. Var kul!   

Senare ska jag äta, sen sticka till träningen,efter den blir jag hämtad av pappa. 

Aja, men ska fortsätta plugga nu, ses!   

 

Av mallan elle - 12 december 2013 08:15

 

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards