mallanelleking

Alla inlägg under december 2013

Av mallan elle - 20 december 2013 23:30

 

Av mallan elle - 20 december 2013 22:00

ÅTTA FAKTA

1. Hårfärg: brunt rött

 2. Längd: ca 1,70m

3. Frisyr: Plattat 

4. Ögonfärg: blå

5. Skostorlek: 37-39

6. Humör: glad

7. Civilstatus: Singel

8. Vänster- eller högerhänt: vänsterhänt


TIO SAKER OM KÄRLEK

1. Har du nånsin varit kär?: Ja 

2. Tror du på kärlek?: Ja

3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar?: nja, sådär..

4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat?: jaa

5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta?: Tyvärr jaa

6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän?: nej

7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom/henne?: ja, iallafall nån jag har gillat

8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon?: nej

9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare?: inte vad jag kommer på nu men kanske när jag var liten

10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: nja.

 

ANTIGEN ELLER FRÅGOR

Storstad eller landet: både och

Hamburgare eller pizza: både och, men beror på vart man köper de eller om man gör själv hemma

Kött eller fisk: både och

Hund eller katt: båda två

Charter- eller skidsemester: båda två

 Hockey eller fotboll: fotboll så klart!!

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: det spelar verkligen ingen roll

Sommar eller vinter: båda två


Av mallan elle - 20 december 2013 20:45

Cha cha bloggen!

Sitter och kollar på Bones, äter godis samtidigt och dricker Fanta   

Hoppas att ni har det jättebra, ses!   

 


Av mallan elle - 20 december 2013 20:28

                   

Av mallan elle - 20 december 2013 20:19

Cha cha bloggen! 

Kom hem för nån timme sen, åt kvällsmat precis. Imorses när jag hade tagit bussen till skolan gick jag till aulan och lyssnade på dom som skulle sjunga där sen gick jag, Vicki, Alice m.m ner till miniaulan och spelade ett musikfrågespel sen fick man gå i grupper runt på en spökvandring uppe på BF, det var lite läskigt   Efter det gick jag, Alice, Vicki, Carro, Jasmine och Angelica och åt i matsalen, det var "tomtegröt". Sen gav jag Vicki, Alice och Jasmine deras julklappar. Sen gick jag och Alice och kollade hur mycket pengar hon hade på sitt kort, till Elake Måns och Hemköp. Sen gick vi till resecentrum och mötte Vicki som hade varit hemma en sväng, tog bussen till Skövde. Vi shoppade på Comerse och Elins esplanad sen tog vi bussen hem, när jag hade gått av bussen gick jag in på Ö&B och köpte godis då jobbade Jensen där så hejade på honom och pratade lite om allt möjligt. Bilderna är ifrån när jag gick hem, dom andra kommer i ett eget inlägg, säkert nästa.

Har varit en toppen dag!!

Men vi ses!   

     

Av mallan elle - 20 december 2013 07:45

Julavslutning idag dåå   


     

Av mallan elle - 19 december 2013 23:30

 

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards