mallanelleking

Alla inlägg den 4 oktober 2013

Av mallan elle - 4 oktober 2013 16:13

 

Av mallan elle - 4 oktober 2013 15:22

   

Av mallan elle - 4 oktober 2013 14:44

Cha cha bloggen!

Kom hem för ca 45 minuter sen, tog bussen hem idag.

Satt vid Jasmine då, pratade med nåra fler som hon kände oxå.

Missade bussen imorses så pappa fick skjutsa mig, kom iallafall i tiden endå..

När vi hade häslopedagogik som är min sista lektion hade min lärare med sig sitt barnbarn för att dagiset hade stängt idag, hon var så himla söt!

Vi fick sluta tidigare då gick jag, Jasmine & Alice fram på stan.

Jag och Alice gick in på Hemköp och Stadium medans Jasmine satt utanför och rökte.

När vi var påväg mot Hemköp såg vi André, Moa och en till så vi hejade på dom, sen såg vi dom utanför Stadium oxå. hahaha xD 

Sen när vi hade varit på Stadium gick Alice till skolan och hämtade sin cykel, jag väntade på en bänk & Jasmine gick till Hemköp och köpte en dricka.

Sen gick vi till torget och träffade Alices kille och hans kompis, så vi va med dom en stund. 

Sen gick jag och Jasmine till busshållplatsen, bussen var lite sen men det gjorde inte så mycket.

När vi stod och väntade på bussen kom Alice och sa hej då igen xD 

Men ska ta och bara ta det lungt nu, skrev lite på min hälsopedagogiksläxa precis nu.

Ses! <3

     


Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards