mallanelleking

Alla inlägg den 25 oktober 2013

Av mallan elle - 25 oktober 2013 23:45

 

Av mallan elle - 25 oktober 2013 20:47

Cha cha bloggen!

Har bara tagit det lugnt, kollade på youtube-klipp förut bl.a Simon och Emils morgonshow.

Kollade förut på Barda med Lucas, jag känner en som har varit med i det och ett till sånt liknande program.

åt kvällsmat förut, var kött och potatisgratäng typ och drack Coca cola till de.

Ska nog ta &  äta godis snart men får se..

Längtar tills & åka med tåget imorgon för de var ett tag sen jag åkte tåg nu men jag tycker det är kul, jag gör ju det varenda gång jag ska till Elise fast nu kommer det bli lite tätt och jag hoppas inte att jag kommer att börja att tycka att det är tråkigt och åka tåg.

Ser på olika avsnitt på Fredagkväll med Malin nu, hade inget och gör & så hittade jag de.

Passade namn tycker jag oxå   

Men vi ses!   

 

Av mallan elle - 25 oktober 2013 13:57

Cha cha bloggen!

Det är äntligen lov & fredag, va gött asså!   

Idag är det vickis födelsedag, hon fick choklad av Alice och ett "bildcollage".

Innan vi hade slutat för dagen hade hon ätit upp all choklad hihihi   

Har bara varit en vanlig skoldag, på matten kollade vi på en mattefilm.

När vi hade slutat tog jag och Alice sällskap en bit, jag följde henne till resecentrum.

När vi var påväg dit mötte vi Alice pojkvän och hans kompisar så vi pratade lite med dom. 

Sen när vi stod på resecentrum och väntade på Alice buss kom våran mattelärare Linus (hon kallas det fast hon heter Britt-Marie igentligen), hon skulle åka till sin man.

Hon är alltid så glad och cool!!   

När vi hade sakt hej då till henne kom Alice buss och då cyklade jag hem, så jag kom hem precis.

Jag vet inte vad jag ska göra senare, får se.

Imorgon ska vi tydligen till Göteborg.

Ska till Elise på måndag så kommer åka i samma riktning 2 gånger på kort tid eller vad man säger..  haha   

Bilden på mig är från igår.

Men vi ses!   

   

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards