mallanelleking

Alla inlägg den 7 oktober 2013

Av mallan elle - 7 oktober 2013 21:24

Cha cha bloggen!

Sitter och lyssnar på min Spotify-lista nu, kollade på olika Youtube-klipp förut.

Har varit en vanlig skoldag idag, hade kul som vanligt med Alice, Jasmine & Vicki :)

Vi fick varsin kaka som Alice hade bakat, dom var as goa!! 

Hon är för snäll hon   

Efter skolan tog jag bussen och mötte upp med mamma och Lucas då åkte vi dirket till Skara badhus där Lucas går i simskola, fick en chokladmilkshake innan från Donken.

Känner mig så nyttig asså ^^ hahaha xD

Efter att vi hade varit i badhuset stack vi hem och åt kvällsmat, sen kollade jag och Lucas på barnprogram ett tag.

Sen blev det att vi båda tröttnade på det och började kolla på Youtube-klipp ihop.

Var lite roligt att se att han gillar IJWTTBC, när jag kollade på en video började han förklara en video som dom har gjort, nej det är inte jag som har kollat på dom mycket   

Ska ta och sova om nån timme eller vad det blir, gör ett godnatt inlägg nu så att jag inte glömmer det.

Ni får ha det så bra, ses!   

             

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards