mallanelleking

Alla inlägg den 26 oktober 2013

Av mallan elle - 26 oktober 2013 20:21

Cha cha bloggen!
Sitter & kollar på en gammal film på SVT24.
Ska ta & hämta godis nu, sen ska jag fortsätta & kolla på filmen & andra program.
Ska sova sen tror jag.
Blir ett godnattinlägg nu.
Men vi ses, godnatt! <3

Av mallan elle - 26 oktober 2013 19:22

                           

Av mallan elle - 26 oktober 2013 19:06

Cha cha bloggen!

Kom precis hem ifrån tåget, somnade nästan xD

Vi var på Universeum först sen gick vi och kollade i olika affärer i Nordstan.

När vi var påväg till Universeum såg jag Claes Malmberg   

Blev jätte paff och chockad då,ångrar så himla mycket att jag inte bad om en bild eller nåt sånt nu i efterhand  

Det var någon sorts Japansk grej precis vid Universeum, jag tror det är sånt där Manga-läger, alla var utklädda till olika japanska figurer.

Har märkt att det är rätt så stor skillnad på Göteborg och Lidköping ibland   

När jag satt på tåget påvägen hem pratade jag lite med Elli i telefon, hon ska ringa vid 20 igen för det är så dålig täckning när man åker tåg.

Kollar på tven nu, ska äta kvällmat sen & lördagsmys.

Men vi ses!   

 

Av mallan elle - 26 oktober 2013 12:30

Cha cha bloggen!

När det här kommer upp är jag i Göteborg, jag är säkert på Universeum då.

Har varit där förut och det var 2006 med pappa, då var vi ett gäng som bodde på ett vandrarhem som ligger jätte nära Liseberg.

Jag, Ferdie och pappa var och badade i badhuset och åt på en restaurang bland annat.

Jag kommer att åka tåg hem ifrån och till Göteborg, men jag tycker det bara är kul att göra det.

Åker ju tåg hela tiden när jag ska träffa Elise och om jag ska träffa Annietta någon gång.

Men vi ses när jag kommer hem, när jag hinner att blogga alltså! puss   

 

      

Av mallan elle - 26 oktober 2013 09:30

Cha cha bloggen!
Sitter på tåget påväg till Göteborg nu, känns lite konstigt att jag ska åka snart igen när jag ska till Elise på måndag :)
Känns konstigt & annorlunda att ha nån som sitter brevid mig när jag åker tåg för brukar alltid sitta själv, Lucas sitter vid mig nu & kollar ut igenom fönstret hela tiden.
När vi åker förbi Herrljunga ska jag visa Lucas vart jag kommer åka till, alltså vart jag kommer gå av då.
Men vi ses! <3

Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards