mallanelleking

Alla inlägg den 18 oktober 2013

Av mallan elle - 18 oktober 2013 23:45

Cha cha bloggen!

Ska ta och gå & lägga mig nu, men vi ses imorgon.

Imorgon ska jag plugga, sen sticker jag ju till Jocke.

Kommer la hem sent därifrån, som vanligt   

Men ni får ha det så bra, skriv en kommentar om det är något ni undrar eller så, ses!   

 

Av mallan elle - 18 oktober 2013 22:22

Bild 1-4 är från när jag var påväg i onsdags efter skolan, satt vid Linnéa då på bussen.

Bild 5-7 är från när jag hade varit hos mamma före vollybollen i tisdags och skulle ta bussen till dit.

Bild 8 är när jag var på stan med Jasmine och Vicki, man ser Jasmine gå framför mig & Vicki på bilden. 


När vi var på Specsaves & skulle fixa mina glasögon för att dom hade blitt lite snea tog Vicki gratis cappotino & då var skedarna slut, då tog hon "skräpet" där sockret eller pulvret hade varit i tidigare. hahaha xD 

Skrattade hela tiden, är ett oförglömigt minne asså xD

Sen gick vi till en smyckesaffär för Jasmine ville kolla på förlovningsringar, sen gick vi tillbaka till skolan och mötte Alice där.


               

Av mallan elle - 18 oktober 2013 22:15

Cha cha bloggen! 

Ska på bio på torsdag efter körskolan med Alice, Vicki och kanske Jasmine.

Kommer bli kul!   

Det är på Alice födelsedag och Vicki fyller dagen efter, får ta & hitta nåt till dom    

Ska till Jocke imorgon kväll, träffar kanske Peter oxå.

Kommer bli kul,var ett tag jag träffade dom nu.

Så jag uppdaterar kanske inte när jag är där, fårse men tror inte de. 

Men vi ses!   

     


Av mallan elle - 18 oktober 2013 21:52

Cha cha bloggen!

Sitter här ensam hemma och lyssnar på musik via tvdatorn, nu dånar musiken ut igenom högtalarna.

Så klart är det Stiftelsen   

Sorry för att jag inte har pluggat, har haft fullt upp iveckan.

Efter träningen i tisdags drog jag till Donken med pappa & köpte mat i drivinen, trodde då att jag såg Glenn igen men vet inte om de va han   Skit samma   

Sen stack vi hem, pluggade lite sen gick jag och lade mig direkt.

I onsdags var det en vanlig skoldag, på gympan hade vi dans och det var as kul tyckte jag iallafall   

Tog bussen hem som vanligt, pluggade när jag kom hem.

(Det har varit så varenda dag= vakna & åka med bussen till skolan, vara iskolan, ta bussen hem, plugga, äta, sova.)

Igår, torsdag alltså, var jag iskolan sen stack jag till mamma och var där tills vollybollen, sen hem direkt efter de.

Idag har jag bara varit iskolan, när vi hade våran sista lektion fick man gå när hon hade kollat igenom en inlämning så jag gick så att jag hann med bussen som gick 12:20, gött & komma hem extra tidigt! 

(Är vad jag lyssnar på nu, är Youtubelänken)

Men ska ta och fortsätta & skriva med Andreas nu, ses!   

 


Presentation


Hej!
Är en 20-årig tjej som bloggar om sin vardag, allt runt om kring mig alltså!
Hade bloggen med en kompis förut.

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards